piatok 23. júna 2017

Na guláši :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes zas nevyšívam, ale ani neštrikujem :-(((
Dokonca nesledujem ani udalosti vo svete na internete a nepozerám televízor. Mám "voľno" od všetkých informácií :-)

Náš pedagogický zbor bol dnes variť guláš, zabaviť sa spolu, porozprávať sa, zasmiať, .........
Všetkých nás je 19, teda celkom malý učiteľský kolektív, ale smutno nám spolu nie je :-)

V takomto prostredí sme boli:











A  takto sa varil guláš:





Po nočnom a rannom daždi bol deň akurát na takúto akciu. Netrápila nás horúčava, pofukoval vietor, slniečko sa občas schovávalo za mraky, presne tak, ako to mám rada :-)

Po návrate domov som si neodpustila svoju čajovú chvíľku:


ginko a žen-šen



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

3 komentáre:

  1. Ahoj Dani, to byl určitě prima učitelský guláš. Pěkně jste si to užili.
    Zdravím na Slovensko. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. VEď Ty to dobehneš :-))) treba aj leňošiť a užiť si trošku s kolegami pri dobrom jedle. Dúfam, že si sa aj pohojdala :-) Krásny víkend, Danka♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super akciu ste mali, páči sa mi utužovanie vzťahov aj mimo školy :-) Určite ste sa mali výborne a gulášik chutil.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť