streda 28. júna 2017

Pre slona sa zle nakupuje :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Priania zdravia a šťastia pre mamičku a bábätko s radosťou odovzdám a v ich mene srdečne ďakujem!

Žeby som dobu vechtíkovú nahradila dobou papučkovou? Uvidím, ako mi to pôjde :-)


Na vyšívanie som zatiaľ nič nenašla. Už som hľadala aj niečo na júlovú úlohu na Christmas Ornie SAL. Nuž, ale ...........treba sa rozhodnúť. Akosi na to nemám dosť pohody. Ale všetko raz príde, nie?

Dnes cestou zo školy som na ulici začula, že v mestskom kultúrnom stredisku je predajná akcia. Nejaká "cestujúca" firma si prenajíma na deň-dva veľký priestor, rozloží kopu "potrebných" harabúrd a ľudia sa v nich prehŕňajú, občas aj niečo kúpia. Hlavou mi prešlo, že by som tam mohla kúpiť mojim 4 najlepším žiakom v triede nejaké darčeky. Niečo na vlasy, výplne na tvorbu účesov, či ozdoby do vlasov. Otočila som sa a išla som sa tam pozrieť.

Bolo to presne tak, ako som myslela. Veľa tovaru v košíkoch, zavesených na vešiakoch, rozložených po stoloch. Ale to, čo som chcela, to som veru nenašla :-(

Očami som prešla celou tanečnou sálou :-) Videla som zavesené dámske tepláky. Tie by sa mi zišli, ale budú mať veľkosť aj na slona????? Za pokus to stojí, keď som už tam. Prechádzam desiatkami "handier", niektoré aj väčšia, ale všade prišité aplikácie, nápisy ........ nič pre mňa. Idem ďalej. A zrazu niečo bez značkovania, na gumu v páse, dokonca aj veľkosť XXL :-))) 

Materiál pružný, modrá džínsová farba a cena úplne super - 5,30 €! Patrilo by sa to vyskúšať, ale chce sa mi? Nie! Kúpim len tak na "blink". Ak sa do toho nevopchám, budem mať peknú látku na novú šitú tašku :-)

Doma som sa s nákupom pochválila manželovi, ale ten len pokrútil hlavou. On by si bez skúšania nekúpil nič. Je na to veľký pedant :-)

Ja som vyskúšala až doma a predstavte si, oni to šili - asi v Číne - na slona s mojim menom :-) Len dĺžku treba skrátiť. To som si v podvečer aj urobila:





Kúpila som si aj obrus na stôl do parkanu (von). Ten vlaňajší je už vyblednutý. Keď parkan trocha upracem, vymením ho a ukážem. Za 2 € nebolo čo riešiť :-)

Len tie darčeky pre žiakov stále nemám :-(((

Celý večer hrmí, v diaľke vidieť blesky, chvíľami prší, ide to asi hore Liptovom a nás zasahuje len okraj búrky. Ale hneď je lepší vzduch :-)

Uvarila som si bylinky - mätu a šalviu:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Clever buy - I do so love a good bargain!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joj Danka, smejem sa nahlas nad tvojim vtipným príspevkom. Páči sa mi ako dokážeš brať život s humorom. A rozmýšľam, čo je to ten parkan.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    tak si rozbehla výrobu papučiek :-)vechtíky musia ísť bokom.
    To je milé, že myslíš aj na svojich žiakov, ja len dúfam, že si aj oni spomenú na Teba...
    Ja som si ešte nohavice neskracovala, ale Ty si to zvládla na jednotku.
    Pekný čajníček, aj šálka, ja som včera na čaj úplne zabudla.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S tým, čo si dala do nadpisu, súhlasím. Jaj, ako nerada chodím po obchodoch, keď si mám niečo kúpiť. Nielen, že nemajú naše čísla, ale aj oblečenie pre naše vekové kategórie ako keby v obchodoch vôbec neponúkali. Všetko len pre mladé a štíhle :-(
    Už sa tu niekto pýtal, čo je to parkan a neviem to ani ja. Kedysi dávno som sa dala "dokopy" s jedným, ktorý pochádzal od Štúrova a od neho viem, že toto mesto sa kedysi volalo Parkan (po maďarsky sa to písalo myslím s y na konci). Pýtala som sa vtedy, čo to vlastne znamená. Vraj plot. No ale u teba si nedokážem predstaviť, že kupuješ obrus na plot. Bude to niečo na dvore, myslím si. Ale čo?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, dobře jsi nakoupila.. to se tak někdy povede a člověk má radost.
    Jsi šikovná, hned sis je zkrátila. Myslím, že sis s dárky pro žáky poradila.
    U nás je pivnice Na parkánu ... nikdy jsem nezjišťovala proč se tak jmenuje .. šla jsem hned na stránky pivnice a tam je titulek - Plzeňská pivnice umístěná u plzeňských hradeb - tzv. parkánů. Napadlo mi, že v tvém případě myslíš posezení u vás venku (u nás se někdy plotu říká hradba).
    Dnes jsem se prošla po zahradě a čaj byl za chvíli...
    Pršelo nám a pršelo...
    Hezký pátek přeji! ♥ ☼

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás stále nič :-( Zase sa to chystalo celý deň a keď konečne začalo pršať, po piatich minútach prestalo, chudníky pod stromami zostali zase suché. Príšerné sucho tu máme.

      Odstrániť
  6. Danielko, vtipně píšeš o nakupování. Taky mám vždy trauma, co na mě budou mít. Džíny jsem několikrát zkracovala a jestli mohu poradit tak tady je na to dobrá finta : https://www.mimibazar.cz/navod/667/zkraceni-nohavic-u-rifli
    A že paní učitelka kupuje dárky dětem, to je novinka. Já si jen vzpomínám, jak děti nosily paní učitelce květy.
    Přeji hezké prázdniny.

    OdpovedaťOdstrániť