streda 25. októbra 2017

Do tretice letné........

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Veruže neviem, čo sa skrýva pod názvom Morca della. Danka zistila, že della je mäsový, ale toto nie je mäsový výrobok, obsahuje sóju. Takže názov pre nás zostane tajomstvom :-)

Najskôr tu mám niečo vianočné, i keď len z rubovej strany:



Hádam si spomínate na tieto tri letné výšivky:



Aj z tretieho kvietkového obrázka som ušila ďalšie vrecúško na bylinky. Mala som ešte dobrú myseľ z vlastnej záhradky, trocha myšieho chvostíka a repíka. Bylinky som nastrihala a dala do nového vrecúška:










vo fialovom je materina dúška, v oranžovom nechtík :-)
a tu spolu s medovkou :-)
pripravené do novej kuchyne, len poličku na ne ešte nemám :-(

Ani dnes som o piatej nepila čaj. Urobila som si zelenú kávu:




povzbudila, potrebovala som to :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Τα σακουλάκια σου για τα βότανα έγιναν πανέμορφα !!! Και το κέντημα ανάποδη δείχνει πολύ ωραία. Πολλά χαιρετίσματα !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej Danka - vrecúška sú krásne-- každý deň niečím prekvapíš- tak ma napadlo-- keď som ich videla ,že Ti to ide ako na páse-- bola by z Teba dobrá pracovníčka v MAKYTE-- ha-ha plnila by si plán na 200 %-- pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vždy som unesená z tvojich vrecúšok...sú nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    vrecúška sú krásne, takto spolu im to "pristane". Už len nech je tá nová polica :-)
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your scented little bags are real treasures :)
    They do look so pretty all together.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Do krásných pytlíčků jsi vložila svoje voňavé bylinky. A pak sis dala zelenou kávu? Já jsem o něčem takovém nikdy neslyšela.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne vrecúška! Vyniknú v novej kuchyni. Nech sa darí, Danka ♥

    OdpovedaťOdstrániť