sobota 28. októbra 2017

Opravený :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Októbrová téma na Christmas Ornie SAL je včas dokončená a už aj uverejnená. Tu uvidíte len rubovú stranu. Kto chce vidieť lícnu, klikne si na link vyššie :-)



Po obede som sa začala "pasovať" so šijacím strojom. Najskôr som ho zbavila prachu a potom som začala po kúsočku uťahovať skrutku na člnku (aspoň si myslím, že sa to tak volá), v ktorom je schovaná spodná nitka. Utiahnuť - vyskúšať, zas utiahnuť a vyskúšať, .........

neuveriteľné, toľko prachu zo šitia, akoby som šila vo veľkovýrobe :-)



Nuž, nešlo mi to tak jednoducho, ako sa to píše. Po niekoľkých uťahovaniach som musela začať povolovať, lebo spodná nitka sa zrazu takmer zadrhla :-)

Dôležité je, že sa mi to podarilo, stroj šije celkom dobre a ja som sa pustila do nového vankúša:


tu som skončila, dúfam, že zajtra to bude vankúš č. 31 :-)
Dnešný čaj:


matcha




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

3 komentáre:

  1. Tak teraz už budeš šiť o 106. :)
    Danka, ja som mala nasadené tento rok dosť papričiek Habanero. Sú pálivé jak šľak. ):) A pozerám v tej tvojej tabuľke,že až 300 000 tých jednotiek pálivosti majú. My máme veľmi radi štipľavé,dávam to skoro do všetkého. Matchu som nikdy nepila. je to zaujímavé s tou štetôčkou, nepoznám to, musím preštudovať na internete. Pá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teším sa, že stroj ste spojazdnili a môžeš šiť a tvoriť...
    Štipľavé - to je moje a čím viac, tým lepšie :-)
    Ja som si dnes dala aj s manželom čajíkovú siestu - biely čaj s čerešňou, včera som ho kúpila a je výborný.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, pěkně sis poradila se šicím strojem, jsi šikovná... na vankúšik jsem zvědavá ...
    Měli jsme tu dnes pěkný pofírunk jako i jinde, ale už od třetí je celkem klid ... i jinak zde celkem vše v pořádku.. zajímavé je, že od deváté ráno svítilo slunce.. hasiči tady lítaly sem tam a v Plzni to samé. Jdu na zprávy.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť