streda 18. októbra 2017

Druhý :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Dnes sa zastavím pri "objave" Míši z Osobní zahradní poradce. Míša píše, že je posledná na svete, čo objavila môj druhý blog. Musím ju z toho vyviesť, lebo o ňom neviem ani ja :-) Druhý blog nemám, len som zapojená do blogu Christmas Ornie SAL, kde každý mesiac predstavujem výšivku na danú vianočnú tému. Nuž, myslím si, že objavila ten. Kto má rád krásne pohľady do súkromných záhrad, určite sa pozrite na blog Míši. Ja si u nej takmer každý deň poteším oči i dušu a dozviem sa niečo nové. Míša, ďakujem ti za to!

Môj nový začiatok:


Druhý veveričkový vankúšik mám hotový:




Tiež oranžová farba, tiež guľôčky, ale trocha iné:



horný išiel dnes už ako darček k majiteľke :-)
Boli sme zas v obchode, kde sa bežne nechodí, ale o tom už zajtra :-)

Čaj som mala neskoro. Urobila som si ovocný, kúpený v Mníchove. Jeho názov som si nezapísala a tak ho už neviem :-)





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Krásne vankúšiky, aj si ich Danka plnila levanduľou? Ja ju dávam do všetkého :-)
    Čajík vyzerá dobre, ale ja pijem ovocné málo, nechutia mi a nerobia mi dobre...
    Ja som si dnes dala namiesto čaju acidko. :-)
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výšivka opäť do štvorca ... však? Teším sa na výsledok ... :) Aj druhý vankúšik je veľmi pekný ... Dani, maj sa fajn ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, Míšu pozerám aj aj občas.
    Vankúšiky sú krásne. Pekne si ich pofotila. Obdivujem Ťa.
    A ďakujem za milé komentáre u mňa Pá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobry den, darcek sa ku mne dostal a velmiii ma potesil. Uz mi robi radost v kuchyni zaveseny na policke 😊 💜 Dakujem velmi pekne 🙋

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tieto vankúšiky som už obdivovala na facebooku...milučké veselé, taká veverička sa nám pred pár dňami prebehla cez záhradu, môžem sa ja čudovať, kde mi zmizli lieskovce, tešila som sa na ich úrodu, nie veľkú ale predsa a nič z nej nie je...no nech má aspoň tá veverička radosť :))) ahoj

    OdpovedaťOdstrániť