piatok 19. januára 2018

Dve nohy v jednej papuči :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Neviem, čo vy na to, ale pre mňa vôňa leta a dobrého čaju:






Keď sme boli v jeseni kupovať novú práčku, objavila som v obchode niečo, čo som si už dávno priala mať. Som totiž teplomilná "rastlinka" a často mi je zima od nôh. Neviem ich, respektíve, nedajú sa mi zohriať. Tak som si pomyslela, že si konečne kúpim papuču, ktorá mojim nohám dozaista pomôže :-)

V jeseni sme sa presťahovali o poschodie vyššie z viacerých dôvodov. Jedným z nich boli práve moje studené nohy, ktoré si teraz chodia po podlahe vyhriatej zdola. Zdalo sa, že kúpa papuče bola už zbytočná, a tu dnes sa dostala na rad aj ona. Prvý raz som pocítila, že mi je zima na nohy :-(

Nuž, bolo to aj preto, že včera večer som kúrenie vypla, aby kotol vychladol a dnes mohol manžel urobiť jeho "revíziu". Navyše sa von zas oteplilo a to vraj ide zima do múrov (to vždy tvrdí manžel). K tomu som išla zo školy poriadnou čľapkanicou (sneh sa topí) a namokli mi kožené topánky tak, že domov som prišla s premočenými nohami :-(

Našťastie, vytiahla som jednu novú papuču a strčila do nej dve nohy :-)





elektrický ohrev, dokonca aj masáž :-)
masáž vydáva nepríjemný zvuk, tak som ju nezapla



Papuču mi stačilo zapnúť na 15 minút, potom už len sedieť s nohami v teple a pozerať Sherlocka Holmesa a popíjať si vopred pripravený čaj:-)



posledný cejlónsky, škatuľka ostala prázdna

s čerstvým kravským mliekom od miestneho gazdu :-)
a med od našich včielok :-)
a v šálke s kravou od Alenky, ktorej k dnešným narodeninám prajem všetko najlepšie!


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

10 komentárov:

  1. Πολύ όμορφο κέντημα.... αλλά και πόδια ζεστά πολύ πρακτικό !!!!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ein zauberhaftes Stickbildchen mit Lavendel und Teekanne !!!
    Liebe Grüße von Carmen

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, výšivka je nádherná, opravdu voní létem. Papuču jsi koupila dobře, jen ať ti hezky zahřeje. Mléko přímo od kravky je nejlepší, také jsme chodívali ke kravce. Líbí se mi hrnek i bandaska.
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    výšivka je pekná, veď som to hovorila, že bude...
    A papučka je fajn, ja mám výhrevnú deku na celú posteľ, zatiaľ som ju však nevytiahla... kúpila som ju kvôli Kubkovi, keď bol malý a on nemá rád teplo :-)
    Pekný víkend, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Výšivka je opäť krásna, som zvedavá ako ju využiješ...Aj mne by sa niekedy taká papuča hodila, od nôh je najhoršia zima. Kúpila som si vyhrievací pás na kríže, je to veľmi príjemné keď ma bolia. Čo môže byť príjemnejšie ako hriať sa aj zospodku aj zvrchu so šálkou čaju a popíjať sladké medové mliečko :))) Nech ti stále chutí. Dani maj sa pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your stitching project looks great! I can almost smell the lavender ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielka,já ležím v posteli v ponožkách.I když je tady teplo,na nohy mi je chladno.Papůčku máš príma.A výšivka levandulky s konvičkou se mi líbí.Na co ji použiješ?? Už se těším,až nám ukážeš konečný výsledek.Čaj s mlékem jsem nepila už dlouho.hmmm...taťka mi kdysi uvařil čajík a přidal ještě citron.Tak si dovedeš představit,co vzniklo..blee..ale dobrý černý čaj s mlékem a medem musím vyzkoušet.papáček a přeji hezký den
    Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dani, výšivka je nádherná. A ta vyhřívaná papuče je fajn. Asi ji koupím pro dceru, ta má také stále studené nožky. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Your embroidery finish is very beautiful, Daniela!:) Stay warm.

    OdpovedaťOdstrániť