streda 10. januára 2018

Len tak, .......... unavene

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Už sa tu niečo risuje:



Zo školy som prišla unavená. Pomáhala som s prácou, ktorá sa musí do zajtra rána urobiť. Tri hodiny sedenia pri počítači, opravovanie chýb, súčty v hlave, neskorý príchod domov, to teda už nie je nič pre mňa. Myseľ som si chcela upokojiť tichom a spánkom, ale nešlo to. Musela som si pustiť televízor, aby mi prehlušil tok myšlienok a do rúk chytiť ihlu :-)

Dnes som bez témy, ale mám foto zo včerajšieho rána. Všade hmla a tu zrazu slniečko. Podarilo sa mi odfotiť jeho víťazstvo:

O deviatej:





O desiatej:




O pol hodinu som išla do školy:

z drevenej striešky sa pod lúčmi slnka odparovala voda, videl to kedy svet - v januári!
a na Sahare dnes padal sneh!!!

a títo dvaja dúfali, že ideme na prechádzku, sklamala som ich,
a máme nové mačiatko, zatiaľ nevieme, či je to dievčatko a či chlapec, tak mená má dve: Fúrio, Fúria :-)

Na večeru som urobila pomazánku zo šprotov:

šproty, maslo, cibuľa - len spolu vymiešať



jednoduché, rýchle a dobré :-)
Večer ešte prechádzka s Borom. Po hodine sa rozpršalo a bolo po prechádzke :-(






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. Danka,
    výšivka sa pekne rysuje a bude zimnááá :-)
    Verím, že zajtra bude lepšie, držím Ti palce. A gratulujem k novému prírastku v rodine...
    A dnes čaj nebol?Alebo si len zabudla odfotiť?
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, zdá se mi, že výšivkou přivoláváš pravou zimu i tučňáky sis vzala na pomoc... ty "mlhavé" fotky se mi moc líbí ..stromy v mlze jsou krásné...pomazánku ze šprotů máme taky rádi, ještě tam přidáváme citrón a já dost.. mám radost, že máte kočinku - krasavici, tak ať je dlouho s vámi a přináší radost.
    Blíží se víkend, tak odpočívej! Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautiful stitching, Daniela! Even after being tired you posted on blog. I am too lazy to write even twice a week. Enjoy a relaxing weekend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Auch für dich ein gutes, kreatives neues Jahr, liebe Daniela!
    Deine neue Winterstickerei ist heute mein Favorit!
    Danke für deinen Kommentar auf meinem Blog,
    liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť