streda 17. januára 2018

Od Aďky ❤️

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Levanduľa, dnes po prvý raz:


Doma som mala na stole prekvapenie. Postarala sa oň bloger-priateľka Aďka. Poslala mi balíček, vraj trocha oneskorený darček k meninám :-)

❤️Aďka, z celého srdca ti ďakujem za krásny darček a za priateľstvo"❤️




aj levanduľa, dnes po druhý raz :-)
nohy v teple, čajík v šálke, nič viac netreba :-)

v srdiečku aj levanduľa - po tretí raz :-) 



Čaj o piatej bol tiež voňavý - po materinej dúške, ale v levanduľovej šálke:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

11 komentárov:

  1. Danka,
    som rada, že som Ťa trošku prekvapila a možno aj potešila.
    Aj ja ďakujem za pekné priateľstvo, i keď zatiaľ len virtuálne...
    Výšivka je pekná, stále som premýšľala, čo mi to pripomína :-)
    Pá, pekný večer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to naozaj fajn mať virtuálnych priateľov.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. How exciting! You've received a lovely parcel :) Great update on your latest stitching project.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, milé dárečky jsi dostala. Přátelství na blogu je opravdu úžasná věc. Kdy by nás něco takového napadlo. Vyšívaná levandule si našla pěkné místečko.
    Od včerejška máme sníh a zatím sněží navzdory předpovědi. Fouká nám taky pěkný vítr.
    Hezký den, Jarka.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Such a pretty stitch , and what a lovely parcel of goodies

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You had a lovely lavender day with stitching, gifts and tea:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mi piace il ricamo della lavanda, mi ricorda l'estate! Bellissimi i regali che hai ricevuto!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Do té zimy, která v lednu překvapivě dorazila se budou teplé ponožky náramně hodit a k tomu horký čaj, tu zimu určitě zvládneme ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Už konečne vidím, čo bude na výšivke ... to mi trvalo ... :))))
    Pekné priateľstvá tu na nete vznikajú ...Teší ma to ... Každodenným "stretávaním" sa o sebe veľa dozvedáme, riešime svoje starosti i radosti ... Vieme o sebe možno viac, ako náprotivná suseda ... :)))
    Dani, maj sa dobre paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skutočne veľmi milé prekvapenie...to poteší. Danka, vždy zabudnem pochváliť tie tvoje nádherné hodiny. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť