pondelok 25. augusta 2014

Poobedie v Ružomberku

Najskôr moja výšivka:






Po dlhom čase som dnes strávila spoločné poobedie s Lenkou, mojou neterou, ktorá je len o 2,5 roka mladšia ako ja. Máme spoločné detstvo aj dospelosť. Nahrádza mi moju sestru (jej mamu), o ktorú som už prišla.

Využili sme asi jeden z posledných letných dní. Prešli sme sa Ružomberkom, okukli pár obchodíkov a posedeli sme si v cukrárni pri koláčiku a kávičke. Potom sme ešte u nás vypili jazmínový čajík a "dokecali", čo nám zostalo na duši. 

Lenku som bola zaviesť domov, do Dolného Kubína. Vrátila som sa po 19. hodine. Vo vzduchu som zacítila, že vzduch náhle schladol. Pri hlbokom nadýchnutí som zacítila jeho ostrosť. Jeseň! Na Orave vždy príde skôr.





výber nebol bohatý, ale parížsky rez nám chutil
Moja Lenka 



Samozrejme, že som neobišla môj obchodík. Zas som si niečo kúpila:


vyšívaciu  panamu majú iba v týchto dvoch farbách 

Zas ďalší krásny deň za mnou! Prajem ich aj vám! A ďakujem, že ste sa opäť zastavili u mňa na "kus reči"!
Daniela

2 komentáre:

  1. Hello Daniela

    Your embroidery is looking so lovely.
    Sounds like you had a great day out with Lenka.
    Lovely new threads and fabric and the cake looks delicious (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Annie! With Lenka was excellent! We enjoyed it. Truly, the cake tasted much :))

      Odstrániť