piatok 27. februára 2015

Druhá štvorka

Zistila som, že som hneď na začiatku písania blogu urobila chybu. Mala som si zapisovať svoje následníčky. Údaj hovorí, že ich mám k dnešnému dňu 44. Ako rátam, tak rátam, do 44 nenarátam. Neviete prečo? 

Dnes vítam na mojom blogu Elisu. Jej blog je nádherný, plný fialiek a sirôtok, a samozrejme ručných prác. Ešte som namala čas prejsť celým jej blogom, lebo ma v ňom zaujalo takmer všetko. Takže sa teším na voľné chvíle, aby som sa mohla začítať :-)
Elisa, vitajte u mňa, na mojom blogu!!!

Teraz z mojej súčasnej práce:




Doniesla som si od sklenára obrázky, ktoré som bola reklamovať. Skontrolovala som ich a sú v poriadku. Pri fotení som však opäť našla jednu chybu :-(((((
Vianočná koleda od Charlesa Dickensa má nakrivo háčik na zavesenie. Vedela by som to urobiť aj ja s manželom, ale to by sme porušili zadnú stranu. Takže v pondelok už do tretice pôjde obraz do dielne k sklenárovi. Zrejme si musíme od seba oddýchnuť. Čím sa viac snaží, tým robí viac chýb.

Ak sa na obrázky chcete pozrieť lepšie, kliknite TU.











Máme pred sebou víkend. Užite si ho po svojom. Tak, aby ste pookriali na tele aj na duši!

Nech sa vám darí!

8 komentárov:

  1. Thank you for visiting my blog. Your stiching is marvellous!! Nice wk Woody

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pribúda ti fajne. Obrázky su krásne. Pá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great displaying of your wonderful stitchery!

    Christmas Carol is my favorite among them, so far ♥♥♥

    Have a lovely weekend Daniela :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Was für ein netter Schneemann !!
    Bin schon gespannt, wie der Februar weiter geht.
    Liebe Grüße Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marion, danke!
      Jeden Monat ist wunderschön, ich genieße es wirklich!

      Odstrániť