utorok 24. februára 2015

Primula

Som rada, že dnes opäť môžem privítať novú následníčku. Je ňou Laura. Jej blog je plný chutných receptov a krásnych fotografií. Najviac ma však teší to, že je Slovenka. Zo 42 následníkov je len tretia Slovenka, plus môj manžel :-)
Laura, vítam vás u mňa! Dúfam, že sa budeme navzájom obohacovať :-)

Na mojom jahôdkovom obrázku pribudli tri vtáčatká a vyspevujú mi tu:




Dnes som v škole skončila skôr. Von pršalo. Išla som si kúpiť trocha ovocia a zeleniny. Neodolala som a kúpila som si aspoň jednu primulku. A hneď sa mi začalo v mozgu uvoľňovať viac serotonínu. Stálo ma to len 59 centov :-)

Nedostatok svetla spôsobuje depresiu. Podľa mňa si ju hlavne spôsobujeme my. Nevieme sa radovať z maličkostí, nevieme si nájsť v každom dni pár drobností, ktoré by nás tešili. Žeby sme boli moc nároční, či rozmaznaní? Neviem....

Odkedy vyšívam a píšem blog, pripadám si ako hrajúce sa dieťa. Ako naše deti pri legu. Vydržali sa s ním hrať za upršaného počasia celý deň. Doteraz ich všetkých štyroch voláme "bavkáčikovia". Teraz sme takými "bavkáčikmi" aj my s manželom. On sa bavká so včielkami a ja s vyšívaním :-)))

A tu je moje dnešné serotonínové uvoľňovania:

Starý omáčnik chcela moja bývalá kolegyňa Marta vyhodiť.
Však som spravila dobre, keď som ho zachránila?
Jedna belgická pralinka a šálka ovocného čaju tiež nie je na škodu :-)
A na večeru kúsok zapačeného syra a salámy s ražným chlebom


Z obchodu som sa zastavila ešte pri Lenke. Na šálku dobrej kávy.........
Hlavne som jej zaniesla tretí vankúš:

a už čakáme jar :-)



Nech sa vám darí!

20 komentárov:

  1. Wow! Your three spring pillows are so sweet, Daniela.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Daniela ... veľmi pekne ďakujem za milé privítanie .... :) na tvoj blog som narazila celkom náhodou .... ako to už medzi nami blogerkami býva ... cez iný blog ... :))) A tvoje krásne výšivky ma dostali. Nechcem aby mi unikol jediný tvoj nový príspevok ... :) Krížikovú výšivku mám zo všetkých techník vyšívania najradšej ... sama som sa jej dlho venovala ... teraz už pomenej ... vyhováram sa na zrak ... :))))) Ale po vzhliadnutí tvojich prác asi opäť začnem vyšívať ...
    Prajem pekné dni prežité v zdraví a v pohode ... :) L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, nachádzame sa len náhodne :-)
      Ja som vyšívala kedysi pred 30. rokmi, ale nie tak náruživo ako teraz :-)
      A veruže to cítim na očiach, za 1,5 roka sa mi zrak zhoršil, mala by som ísť k lekárovi.
      A k druhému nočnému komentáru: som rada, že ťa moje "povídání" zaujalo. manžel mi hovorí, že píšem aj osobné veci, aby to nebolo zneužité, ale ja stále dôverujem ľuďom :-)
      A veď nemám čo tajiť, žijem jednoducho a v podstate nezaujímavo, tak čo už zatajiť?
      Pááá

      Odstrániť
  3. Dani, tie vankúšky sú super!!! Čo sa týka jarných kvietkov teraz v obchodoch, tak musím strašne odolávať, aby som neprišla z každého nákupu aj s nejakým kvietkom.:):):) Maj sa pekne. :)Dana:):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík za pochvalu!
      A videla som, že dnes si už neodolala :-)
      Máš ich krásne, mám rada tie farbičky.
      Pááá

      Odstrániť
  4. Beautiful embroidery!! The pillows look wonderful all together :) lovely flowers and the polka dot flower pot is cute :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Du kommst mit deiner Stickerei sehr gut voran. Sieht wunderschön aus.
    Alle drei Kissen sehen super zusammen aus.

    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ich freue mich sehr, dass Sie Kopfkissen gefallen! Lenke auch hilfreich sein:-)
      Pááá

      Odstrániť
  6. Oooh I don't blame you for buying flowers/plants!! We need cheering up with such awful weather...
    I bought a bunch of tulips and a new orchid :)
    Your stitching is coming along really nicely! Can't wait for the fresh strawberries... yum!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. And it will still be with us bad weather: - (((
      You probably also buy tulips:-)
      Pááá

      Odstrániť
  7. No tedy to je nádhera-polštářky jsou báječné :o)
    Taky už bych si měla nějakou květinku koupit... ten nedostatek sluníčka je opravdu znát...
    měj se hezky..
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší, že sa všetkým bloger priateľkám vankúše páčia!
      Ďakujem ti!
      A veru si kúp aspoň niečo maličké, ako ja, stojí to zato!
      Pááá

      Odstrániť
  8. Die Erdbeeren machen schnelle Fortschritte! Toll!!
    Und die 3 Kissen sind wunderschön !!!!
    Liebe Grüße Marion

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danielaaaa; pillows look amazing together ♥♥♥♥
    Lenka is so very lucky to have you :))

    Strawberry stitching is another great stitching !

    Hugs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, Nurdan, thank you!
      You know that I have already dependent on embroidery:-))))))
      Paka

      Odstrániť
  10. Pretty bright happy cushions to cheer our winter days. love the red one.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lovely flower!! I had not heard of primula before. I thought it was an African violet. I like to have flowers in winter too. :D

    Your pillows look so wonderful together!! I love how the flower pot turned out with the green ribbon. :D

    OdpovedaťOdstrániť