štvrtok 2. júna 2016

19. Čaj Thai Message

Soby sú už vyšité, ale ešte budem vyšívať ďalej:




Dnešný deň mi nevyšiel podľa mojich predstáv. Mala som voľný deň a chcela som aspoň dve hodiny stráviť na prechádzke s Borom. Celá obloha bola zatiahnutá už od rána a takmer celý deň pršalo. Našťastie, bolo to v norme, žiadna katastrófa neprišla.

Došila som tašku, ale musím ísť zajtra kúpiť bielu šnúrku do nej. Kto ju chce vidieť, tak až zajtra. 

Po piatej som si uvarila čaj:



Samozrejme, kto pravidelne sleduje môj blog, vie, že to nie je nič zvláštne. Dnes som na prípravu čaju použila nové sitko. Dostala som ho od Maxíka a Miška:


má aj ťažítko, aby sitko nespadlo do šálky

Do nového sitka nový čaj. Bola som zvedavá na ten, ktorý mi prišiel s metličkou a lyžičkou na Matchu. Bol to prezent firmy, v ktorej mi Jurko náradie objednal. Ide o korenistý čaj Thai Message. Na vrecúčku bol len návod na jeho prípravu. Podľa odporúčanej teploty 95-100  som vedela, že to nebude zelená čaj.

Thai Message je lahodná ovocno- korenistá zmes citrónovej trávy, kokosu, ananásu, zázvoru, škorice, klinčekov, čierneho a červeného korenia. Čaj zahreje, akurát na dnešný deň, pretože sa poriadne ochladilo. 


Použila som len polovicu čaju, a dobre som urobila.
Z celého by bol čaj veľmi silný.
veľká a malá :-))))


Nech sa vám darí!
Daniela

16 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Kaye, I do not know: - (((
      Graph I have from Pinterest.
      Pááá

      Odstrániť
  2. Прелестная вещица! Такая домашняя, специально для 5- часового чая!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Да, маленькая вещь сделал много радости :-)
      Pááá

      Odstrániť
  3. Danka,
    čajík vyzerá lahodne, myslím, že som taký ešte nepila...ale nie je to vylúčené.
    Výšivka bude super, teším sa na výsledok a hlavne na tú "tašku"!
    Aj u nás včera pršalo, presne od 18.45 a presne hodinku. Dovtedy sme sa s Kubkom a Alexkom hrali a užívali si slniečko :-)
    Pá,pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, ozaj bol dobrý, to korenie tam bolo dosť cítiť, tak polovica dávky bola akurát.
      Taška hotová :-)
      U vás je výhodou to, ýe aj keď poprčí, ostane teplo. U nás bol včera studený deň, dokonca som v kuchyni celý deň musela kúriť v peci. Dnes už bolo zas lepšie, teplejšie.
      Pááá

      Odstrániť
  4. Hi Daniela, It looks like a snow globe stitching. Your back side of stitching is neat too. I love that tiny teapot, so cute:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preeti nice, thank I thank you! I try to make the other side was good.
      A small thing, but a lot of joy out of it :-)
      Pááá

      Odstrániť
  5. Your current stitching looks interesting and yes I look forward to seeing how will your bag look with lace. Your sewing and stitched design looks already so beautiful. It will be an awesome bag.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, dear Irmeli! The shopping bag. Many can fit into it :-)
      Pááá

      Odstrániť
  6. Danielko, odpočíváš také někdy, že by sis jen tak sedla nebo lehla a koukala na telku nebo na film? Asi se zbytečně ptám, že? Já u televize také pletu nebo háčkuji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška, veru aj odpočívam :-)
      Ja sa radím medzi tie lenivejšie, lebo to čo musím sa mi nechce robiť, celý život si väčšinou robím to, ťo sa mi chce, posledné tri roky ma chytilo vyšívanie a šitie, no a blogovanie :-)
      Každý večer mi vrčí telka, ale málokedy by som vedela povedať obsah nejakého filmu. Preto si radšej púšťam hlavne dokumenty.
      Pááá

      Odstrániť
  7. Danielko, sobi jsou krásný i zezadu.. to malé sítko je roztomilé, ladí s konývkou .. čajík věřím, že zahřál... mám tady citronovou trávu, tak ji namíchám do nějakého čaje... je teď popíjím MB...
    dnes bylo zataženo ... ale k večeru se to vždy vyjasní, paráda ..
    Ať se ti víkend vydaří. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, citrónovú trávu si kúpila samotnú? Ešte som ju nevidela tak. V čaji bolo cítiť aj to korenie, zaujímavá chuť, ešte som korenie v čaji nemala.
      U nas naopak, cez deň síce s oblskmi, ale aj dosť slniečka a podvečer spŕchlo trocha. Najhoršie je, že sa po daťdi hneď aj schladí.
      Pekný víkend!!!
      Pááá

      Odstrániť
  8. Ten čajík bol určite dobrý, voňavý ... taký ja rada ... :) aj sitko so závažím je super ... vyberali ho pre teba cielenke ... ku konvičke ...
    Na tašku som aj ja veľmi zvedavá ... Dážď vám veru závidím ... u nás spŕchlo trochu ... pred chvíľou ... Prajem ti pekný víkend ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, kúpa sa im vydarila :-) Ale to určite nevesta vyberala, aj varnú konvicu mi ona poslala pred vyše rokom.
      Čajík mám ešte na jeden raz, kebyže ho dám celý, určite by bol silne korenistý.
      Pekný víkend!
      Pááá

      Odstrániť