nedeľa 12. júna 2016

Len tak, ........akosi nudne

Dnes som aj párala, aj vyšívala:



Na dnes som si nenaplánovala nič zaujímavého a tak som zažila nudný deň. Celé doobedie som sa venovala hrncom, ale aspoň viem, že mám na tri dni s nimi pokoj :-)))

Z domu som ani nos nevytrčila. Síce nepršalo, ale slniečko bolo dnes skúpe, dážď mohol prísť hocikedy. Už som túto jar dvakrát zmokla, našťastie bez následkov, tak to už nechcem pokúšať.

Čítala som, vyšívala, popri tom jedným očkom pozrela Vraždy v Mitsomeri. No, proste, nuda :-(

Vyše pol roka čakám na kvety afrických fialiek. Jedna mi úplne zahynula, ale druhá sa už nado mnou zmilovala a rozkvitla. Tak sa z okna v kúpeľni dostala na okno v kuchyni:






Včera som si kúpila čaj do školy. Tam si potrebujem uvariť čaj rýchlo a pijem ho na etapy, takže si varím najčastejšie len nejaký vo vrecúšku. Tento mám prvý raz a musím ho vyskúšať:


na zahnanie smädu je dobrý :-)

Nech sa vám darí!
Daniela


13 komentárov:

  1. Krásné kytičky, lahodný čaj a nádherné výšivky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Amelie, moc ti ďakujem! To sú tie slová, ktoré vždy potešia :-)
      Pááá

      Odstrániť
  2. Danka,
    aj my sme ho minule kúpili a celkom nám chutil :-) Kubko vyberal podľa obalu, lebo tam bola baza.
    Som zvedavá na výšivku, teším sa...
    Ja som včera ani navyšívala, tiež som strávila doobedie pri hrncoch a potom sme boli na Gurmánfeste... večer som balila muža na služobku.
    Pa, pekný týždeň!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, ja nemám moc v obľube to okolo hrncov, ale čo sa dá robiť, ečte dobre, že môj muž je nenáročný človek :-)
      Takže ste si aj pochutili na Gurmánfeste! A možno si videla aj niečo noví, zaujímavé a pritom jednosuché. Lebo pre mňa má význam len také varenie :-)
      Zdá sa, že muž ti chodí na služobky dosť často. Ale to je asi zvyk, ide a veď príde :-)
      Kubko teda vyberal čaj podľa bazy, to je asi preto, že ste s ňou v poslednom čase robili. U nás ide akurát kvitnúť, teším sa, krásne vonia a prvý raz si ju chcem nasušiť na čaj.
      Pekný týždeň!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Danka, ja som s fialkami na tom tiež tak... mám ich na kuchynskom okne desať, niektoré sú také biedne že by som ich najradšej vyhodila ale dohovorila som im tak uvidím či to pomôže :) tú šálku s kávovníkom mám aj ja, dostala som ju pred dvomi týždňami od kamarátky a veľmi som sa potešila...a čo sa týka toho nudného dňa, asi je to počasím, ja som aj dnes tak na tom, nič sa mi nechce, už som držala aj vyšívanie aj hačkovanie, aj som obšívala do roboty mužovi nejaké veci ale všetko len nasilu, tak som to nechala a nakukla som sem....Danka, tak nech ťa naplní energia a chuť do ďalších dní, už sa má počasie zlepšiť tak to bude hádam lepšie...ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka a keď si pomyslím, ako ich pestovala moja maminka a akí ich mávala vždy nádherné. Neviem, ťím to je, že už tak nechcú kvitnúť. Ja som mala dve od kolegyne, jedna -fialová - zahynula a konečne biela kvitne. A pritom lístky má stále krásne, zdravé.
      Ja som dnes prišla zo školy už o dvanástej, dobre naladená, že sa pustím do tej mojej jedinej hriadky, ale začalo sa zmrákať a mňa chytili driemoty, tak som zaparkovala v posteli. Teraz je takmer tma a chytil nás asi len okraj búrky, lebo síce prší a hrmí, ale nie je to tu také hrozné, ako asi pár km od nás, odkiaľ idú blesky. Ja sa vždy obávam tej hrôzy, keď je plný potok vylieva sa až na cestu. Našťastie, my sme dosť ďaleko a k nám sa to nedostane. A tak som teraz zas len pri NB, hriadka musí počkať :-)))
      Evka, tak sa maj fajn!
      Pááá

      Odstrániť
  4. Danielko, můj tatínek říkával, že není každý den posvícení, tak nevadí. Jinak párání k té činnosti taky patří. Já při šití taky občas musím párat. A jinak koukám, že nevaříš asi moc ráda, že? No, hlavně, že ti to jde. Krásný celý nový týden přeji! Pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška, a veru je to stále pravda - starí ľudia vedeli, čo hovoria :-)
      S tým varením to mám tak, že som roky varila pre veľkú rodinu - naše 4 deti sú po mne a radi si dobre popapkajú a dokonca dvaja najmladší ani do školskej jedálne nechodili a ja som varila denne celé menu. Takže teraz, keď sme zostali len dvaja, si môžem dovoliť "pohov" :-)))
      Pááá

      Odstrániť
    2. Tak tomu rozumím, no máš nárok si odpočnout.

      Odstrániť
  5. Hello! I was very pleased with new friends!
    I also signed up to you :-)
    Using the translator will speak :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, já mám dvě fialky ty hodně tmavé..byly nic moc a teď vykvetly a mají hotovou kouli plnou květů tak mám radost .. dostala jsem jako proutěný tácek tak jsem je na něj dala a líbí se mi to .. ta tvoje bílá je parádní, ta tě ještě udělá radosti...
    Čajík vypadá zajímavě.. já si v práci kupovala mj. tuším citron se zázvorem sáčkový a byl dobrý za pár babek ... já měla dnes ten můj pu-erh, ale taky kávičku to musí být...
    Dnes jsem měla v plánu více věcí doma dělat, ale nějak jsem jak já říkám praštěná, nic mi nejde od ruky. Ale zase když mi to chytne, tak jedu ...
    Počasí je tady bláznivé, deštivé .. chtělo by to přitopit, myslím nahoře ..
    Opatruj se a papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, tá moja zahynutá fialka bola fialová. Ale dúfam, že táto biela mi ju vynahradí, má ešte veľa púčikov.
      Ten zázvorová s citrónom, alebo limetkou si kupujem aj ja, urobila som trocha zmeny :-)
      Kávišku som si dala aj ja dnes okolo tretej, keď som vyliezla z oddychu v posteli :-))) Sú dni, keď ma káva ani nenapadne, ale niekedy aj viac dní po sebe si ju rada vypijem. Neviem, čím to je.
      a to slovo praštená sa presne hodí aj na mňa :-) Snáď keď vylezie slniečko, všetko nás prejde :-)
      To s tám kúrením je u nás tak, že keď nekúri zhora, zakúrime my zdola, zas dnes kúrime v kuchyni :-)
      Maj sa fajn!
      Pááá

      Odstrániť