streda 4. apríla 2018

Aj po sviatkoch potešenie

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Výšivkám som dodala trocha parády:



Štrikujem ďalej:


Nechcela som dopredu písať, čo to bude, lebo som si nebola istá veľkosťou a bola dosť veľká pravdepodobnosť, že budem párať. Šírku sa mi podarilo odhadnúť, ale zas som nevedela, ako budem pokračovať. To teda neviem celkom presne stále, len sa mi niečo mihá v hlave :-)
Ale už prezradím - chcem z toho vankúš :-)


Aďke a Kubkovi sa podarilo prekvapiť ma. Aj keď po sviatkoch, ale o to milšie to dnes pre mňa bolo. Dostala som veľkú obálku a v nej veľkonočný pozdrav:




aj srdiečko na okne mám od Aďky :-)

Aďka a Kubko, ďakujem vám za krásny pozdrav! 

Dnes síce teplota vzduchu porástla, ale slniečko akoby sa hanbilo, schovávalo sa poza mraky. K tomu dosť silný vietor nedovolil včielkam lietať. Ja som si dala zimnú čiepku a bundu, zobrala so sebou Bora a "hajde" do kopcov, mňa neodfúkne :-)












Takmer dve hodiny perfektného relaxu! 

Aj dnes som mala čaj ešte pred prechádzkou:


ovocný


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

4 komentáre:

  1. Danka,
    to ma mrzí, že dorazila až dnes, ktovie, kde sa túlala... a som rada, že Ťa aspoň trochu potešila, kohútiky máš rada, ak si dobre spomínam.
    Fotky z prechádzky sú krásne, tie kvietky je šafrán?
    U nás bolo dnes veterno, ale aj slniečko, len ten vietor mi nerobil dobre :-( Ale dnešná kontrola u dr. dopadla dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely embroidery and knitting, Daniela! Cute gift from your friend:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka, výšivka - to bude zase krásná romantika, to už je vidět. Věřím, že tě kohoutek od Aďky potěšil - je hezoučký. Užívej si procházky - konečně je jaro tady - i když pořád fouká studený vítr. Fotky od vás máš krásné.
    Dnes rozkvítají narcisky, v trávě se vyrojily fialky, ladoňky, krokusy jedou o sto šest.
    Mávám ti do Jasenové, papa Jarka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty jsi pilná včelka, Danielko . A moc krásné fotky. Jaro už opravdu přijde.
    A děkuji za návštěvy u mně na blogu a milé komentáře.

    OdpovedaťOdstrániť