streda 18. apríla 2018

Výlet za topánkami :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam, neštrikujem :-(

Voľný deň sa vydaril. Počasie skvelé, výlet pekný, topánky kúpené. Nohy mám nemožné, široké a puchnú. No, obujte ich! A k tomu moja nechuť chodiť po obchodoch, kde je topánok a topánok, ale na moje nohy sa nehodí ani jedna :-(

Neviem ako je to možné, ale na trhoch v poľskej Jablonke sa vždy niečo nájde aj pre mňa. Okrem topánok kúpime toho viac, ale veď o tom sú také trhy, nie?








 A tu je náš nákup už na stole v kuchyni:


bunda pre manžela, vyzerá byť na zimu, ale nie je, je tenká, prechodná, krásna modrá :-)
moje topánky, kožené, červené musia byť, bez červených by som to nebola ja :-)
pre oboch papuče, tiež kožené
z potravín len ryby v konzerve a fazuľa
a aj na naše "zadky" niečo :-)))

Manžel si kúpil aj semienka ďateliny. Ide ju zasiať vedľa zemiakov. Tie, mimochodom, zasadil už v pondelok, kým som bola v škole.

Čaj som dnes vymenila za pivo, dobre mi padlo:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

14 komentárov:

  1. Πολύ μου αρέσει να επισκέπτομαι τέτοιες αγορές και τα κόκκινα παπούτσια πολύ όμορφα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Поздравляю с покупками!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, fotečky jsou moc pěkné. Udělali jste s manželem prima nákup, tak ať se Ti v nových botičkách hezky chodí.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    pekne ste nakúpili a červené topánky sú topka :-) Bundička má krásnu modrú farbu. Verím, že si si nákupy užila...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Удачный день! Удачные покупки! Хорошее настроение! Что еще нужно для счастья?:)
    Хорошей весны вам, Даниэль!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielka, super nakup...aj moja svokra si kupuje topanky len v Polsku a neda na ne dopustit :) Nech dobre sluzia a bundicka je tiez paradna...maj sa krasne, papa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, výborně jste využili volný den, navíc za tak krásného počasí se nakupuje ještě lépe. Znám nákupy v Polsku, nakupujeme občas v polském Těšíně a je to všude asi dost podobné. Já si většinou koupím halenku nebo nějaké tričko i věci na hřbitov, prostě každý si tam vybere. Vy jste nakoupili věci, které jsou praktické a pěkné. Vidím tam také sledě, na polských trzích bývá rybích výrobků dost. Hezky si to užijte, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danielko, to je parádní nákup. Červené botičky jsou moc pěkné a určitě pohodlné. Nakoupili jste samé potřebné věci a to je fajn. Nemusíte lítat po obchodech. Já jsem si dala Prazdroj.. včera půlku a dneska taky.
    Měj hezky o víkendu. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danka, dobre si nakúpila ... červené topánky sa mi veľmi páčia ... vyzerajú pohodlne ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bože, už sú to roky čo som bola naposledy v Jablonke na nákupoch...stále sa tam asi dobre nakupuje podľa tvojich fotiek vidím, že je z čoho vyberať...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Danielko,mám stejný problém s botami jako ty.Nakupuji v malém obchůdku u nádraží v Českém Těšíně.Sice pod 1000,- (spíše podstatně více)..nekoupím,ale mám kožené a uvnitř měkoučké.Raději připlatím a vím,že v nich můžu chodit a netlačí.Ach jo nohy..ale ještě chodí,tak neremcám..:-D
    Včera jsem koupila letní bílé za 1300Kč.A mám taky nízké šněrovací-modré a jsou jak papučky.K riflím akorát.Taky hezké botasky,ale v těch jsem ještě nebyla,tak nevím,co udělají.A z loňska mokasíny-bílé,celkem moderní.Taky zimní elegantní kozačky na dost vysokém podpatku.Myslela jsem,že jsem to přepísklka,ale někdy si v nich vykračuji a jde to. Tak jsem vybavená na delší dobu. (V Polsku jsem zkoušela a tam mi žádné nevyhovovaly.Jsou to botky z umělé kůže a ty pro mne nejsou-bohužel.V zimě jsem koupila skoro pohorky na běžné nošení a byly špatně šité,bolely mne hrozně nohy a páteř,až jsem přišla na to,že to je z těch botů.) Tak ti přeji,ať máš šťastnou ruku na výběr botů a ať tě netlačí,nebo nedělají jinou neplechu.Ahoj Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ještě jednou koukám na ten nákup,no hezky jste nakoupili.A červené botky jsou príma.Trhovisko ako v Polsku..:-D ,taky majtky na prdélky musí být..:-D Kožešinové papučky mám podobné a koupila jsem je v Polsku,vyjdou tam levně.

    OdpovedaťOdstrániť