štvrtok 19. apríla 2018

Na priehradnom múre

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Stále nevyšívam, neštrikujem. Už som rozmýšľala nad novou výšivkou, ale mám sťažený výber. Ešte som sa "nepochválila", že mám vyše mesiaca zablokovaný pinterest, bezodný to zdroj námetov. Raz sa mi to už stalo a prinútilo ma to vytvoriť si nový účet a nanovo zbierať obrázky. Vtedy aj teraz som ich mala už okolo 15 000. Taká práca, škoda :-(((

Vrátim sa k včerajšiemu krátkemu pristaveniu na Oravskej priehrade, na jej múre:




dokončená v roku 1954, keď som sa narodila ja :-)













Krátka prechádzka za pekného počasia, to vám bol hotový balzam na dušu i telo. Dnešný deň bol ešte teplejší a bol by hriech nevyužiť ho na pokračovanie v zbere byliniek:



tieto sú už suché, zbierala som ich pred týždňom


Domov som prišla rovno k čaju:





Bez malej kytičky by to nemohlo byť:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!


6 komentárov:

  1. Milá Danka, tímto příspěvkem jsi mi udělala velkou radost, myslím hlavně tou Oravskou priehradou. Připomněla jsi mi školní výlet, asi v 8. třídě, kdy jsme jeli autobusem na Oravu. Je to tak dávno, že pátrám v paměti. Jeli jsme na dva dny, kde bylo ubytování, to už nevím, ale navštívili jsme Oravský podzámok, mám i fotku z té doby a také zmiňovanou přehradu. Čtu si ty údaje a snažím si připomenout to místo na fotkách. Mám jen jednu, jak naše třída stojí u nějakého zábradlí a čekáme na loď. Tehdy jsme jeli lodí na jakýsi ostrov, snad to nepletu. Je to tolik let. Mám dojem, že jsme vystoupili z lodi a byl tam nějaký hřbitov (cintorín)? Zkusím k tomu ještě něco vyhledat, ale díky tobě za vzpomínky. Tak vzdálené... Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne zábery Oravskej priehrady, už som tam raz bola, previezli sme sa aj loďou bolo mi zle a od vtedy som na žiadne plavidlo nevstúpila...si šikula, bylinky si začala zbierať hneď od jari. Nech ti prinesú zdravie a pokoj.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh dear re your Pinterest account. But never mind, there are lots of great online shops where you can purchase whatever design takes your fancy, my dear (or check out and enter my giveaway - lots of patterns up for grabs.)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne zdokumentované.....v určitom období života tam bola moja pravidelná nedeľná vychádzka...ľoď chodila veľká z Prístavu dole/ pod Goralom --Kotva// a potom menšia so Slanickej osady ---tá smerovala najmä k tomu Slanickému ostrovu--kde je kostolík časť Kalvárie a pozostatky z cintorína----fajn som rada ,žesi mi to pripomenula---tak ste si urobili výletík a je dobre keď to počasie je vydarené.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny úlovok z prechádzky... ja som neni čajíková, ale pri tvojich článkoch sa čo to naučím a človek by ani nepovedal, čo všetko sa dá zaliať a piť...ďakujem, pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka,
    s tým pinteresom som mala podobný problém, stále sa mi nedalo prihlásiť a na nič nereagoval pc, až som m počítač vyčistila a fotky uložila na hárdver a pinterest funguje :-) Držím palce.
    Krásne kvietky a bylinky si si nazbierala na čajík.

    OdpovedaťOdstrániť