utorok 29. mája 2018

Prekonávam sa, presádzam :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Pokračujem, pribúdajú mi krížiky i riadky:




Nie som záhradkár, ale to už viete. Tretí rok som si čo-to zasiala do troch hriadok a už to, že mi  aj niečo rastie, považujem za zázrak. S kvietkami to mám rovnako. Páčia sa mi, občas si nejaký črepník kúpim, ale keď kvietok odkvitne, vyhodím ho :-(

Dnes sa prekonávam! Bola som v záhradníctve na nákupe, kúpila pár kvietkov a presadila ich :-)









čili papričky, snáď bude aj úroda :-)

a toto sú drobné modré kvietky od Hanky, ktoré vo vode už pustili korienky

tieto dve levandule chcem zasadiť do pôdy, zajtra :-)
Šalviu a mätu mám krásnu:




Potom ešte krátka prechádzka, stmievalo sa už. Do vázičky som si doniesla bazaličku:




Dnešný čaj - zelený jazmínový:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Posielam pozdravy a teším sa,že pribúdajú kvietky aj na výšivkách a aj presadebé v záhrade. Ja,keby som záhradu mala,bola by to kvetinová dzungľa a nejaká trávnatá plocha. Zelenina by zrejme bola diskriminovaná.;) S črepníkovými kvietkami to mám podobne,neviem ich veľmi "zachraňovať". Teraz ale dokonca prehováram orchideu,aby znovu kvitla,lebo už dlho je len mlčanlivou stonkou s listami. :) Pá a na zdravie k jasmínovému čajíku. Inak, Špania Dolina je na fotkách nádherná- tie názvy na domoch sú super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    pekne krížikuješ i štrikuješ, ja by som si nevedela vybrať, čo skôr :-)
    Kvietky si nakúpila krásne, tak nech Ti dlho robia radosť a tešia ťa.
    My sme boli dnes navečer na hrádzi pri Dunaji a Alexík odpadol, tak sme utekali k veterinárovi, našťastie sme ho ešte zastihli...doktor povedal, že nabudúce by to nemusel prežiť...a prepáč, že Ťa zaťažujem...
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kytičky vypadají nádherně, stejně jako výšivka. A jestli to budeš mít jako já, tak příští rok jich bude v květináčích víc a víc a víc...😀
    Dobré pochutnání k čaji a hezké dny přeji. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teším sa s tebou z nových kvietkov ... Vybrala si naozaj dobre ... Dani, nech sa im u teba darí a máš z nich radosť ... Pozerám, že vaša bazalička je u nás pajasmín ... krásne vonia, však ?
    A ešte stíhaš vyšívať, štrikovať, na prechádzky chodiť ... si šikovnica ... :))) pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, takže květinky nebudou jen na výšivce, ale i ty opravdové a tak to má být. U vás se jim bude dařit. Z těch, co máš, jsem pěstovala asi jen muškáty (pelargónie). U té bazaličky mě hned napadla písnička "Zasiala som bazaličku..." Stíháš toho hodně, ať se ti daří. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your knitting and crossstitch projects are progressing well! Enjoy gardening. It's time now I should prepare for seed sowing at my place.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ανυπομονώ την ολοκλήρωση του κεντήματος σας!
    Τα λουλούδια σας,είναι πανέμορφα!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všade samé kvietky, tak to mám aj ja najradšej, no proste, my sme tá istá krvná skupina, to už vieme dávno. Dani, dúfam, že sa kvietkom darí, veď za ten čas čo si príspevok písala a kým si ho ja čítam ubehol nejaký ten týždeň. Aj venček som už videla dokončený, aj šálku máš zase peknú... u teba sa tak dobre cítim, zabudnem na problémy a teším sa z tvojich krásnych prác a fotiek prírody...ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť