streda 15. júla 2020

Oži v koži :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! A veru to boli prepotrebné a veľmi krásne slová! Nie som v tom sama, rovnakých osudov po celom svete je nespočetne. O tom je kolobeh životov. Ak by sme jeden život rozdelili na štyri obdobia, podobne ako rok, vieme v ňom rozlíšiť jar, leto, jeseň i zimu. Nie každému je dopriate prejsť všetkými štyrmi obdobiami, tak sa tešme z toho, čo máme, naplno prežívajme každú chvíľu, lebo nevieme, pokiaľ to máme vymerané. 

Mám svoj záver: blogovanie pomáha! 
Ďakujem!

V poradí tretí včelársky motív:



Už vlani v lete som si v lekárni obzerala ortopedickú obuv. Len tak nastoknúť, chodiť po dvore, po našej ulici a možno aj kúsok ďalej. Trocha som sa obávala, že na moju širokú a takmer stále opuchnutú nohu to nebude. Konečne som vyskúšala :-)

Obuv je to trocha s vyššou cenou, takže žiadne rýchle kupovanie, všetko treba zvážiť. Keďže je to koža, materiál trocha povolí, skonštatovali sme s magistrou a kúpila som :-)

Po pár dňoch chodenia, dokonca aj po poľnej ceste a lúke, som s kúpou spokojná :-)





zábeh bol po dome a tepláčky, tie už niečo pamätajú, ale rastú so mnou, avokádové :-)

A ešte niečo k nadpisu. "Oži v koži" bol kedysi pradávno slogan v reklame na kožené oblečenie. Dodnes sa vieme s našimi deťmi zasmiať nad vtedajšou Jurkovou otázkou: Mami, čo to je oža?


Dnešný čaj len taká rýchlovka, skôr len od smädu, žiadny rituál, ani rozjímanie :-)



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Mám stejné problémy s otekajícími nohami.Vloni jsem nutně potřebovala takové "lepší"letní boty na svatbu vnuka.Koupila jsem si zdravotní boty u Deichmana.Nikdy v životě jsem neměla tak pohodlné letní boty.Byly sice dražší,ale za pár dní je využiji na svatbu vnučky.
    Přeji nádherný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    pekné "našuchovačky" si si kúpila a ešte aj v Tvojej obľúbenej farbe :-)
    Krásna výšivka, čo z nej bude?
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, opět krásná včelková výšivka. Boty vypadají moc pěkně, ať se Ti v nich dobře vykračuje na procházkách. Držím palce, ať Tě samota tolik netrápí. Máš děti a hodného vnuka a to je radost. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, včelky na výšivce se dívají na svět tak vesele. Ty botky jsi koupila dobře. Vždy je lepší si přidat a koupit kvalitní, zvlášť v našich letech to ty nožky potřebují. Mám i na doma kvalitní zdravotní pantofle a je to lahoda. Já si dnes dala zelený s rakytníkem.. už je chvilku prošlý, ale to mi neuškodí, dodělám ho.
    Přeji ti to samé - nech sa ti darí a zostaň zdravá !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Botky vypadají pohodlně a barva se mi také líbí. Jsem zvědavá co krásného vytvoříš z nové výšivky- polštářek nebo pytlíček?
    Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Včelí výšivka je moc hezká a působí radostně. A nové botky jsou na jedničku. Také už na botech nešetřím, koupila jsem si i na doma ortopedické pantofle a to je fakt rozdíl v chůzi. Tvoje nazouváky vypadají moc hezky a věřím, že se přizpůsobí noze. Přeji ti chůzi jak v bavlnce. Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já miluju červené boty! Jsou parádní!👌😍

    OdpovedaťOdstrániť