streda 8. júla 2020

+ 2 bylinkáče :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Začala som s vyšívaním včelárskej série. Chcem vytvoriť darček pre včelára Dušana, ktorý sa ponúkol, že sa mi postará o včielky. Vlani sa o ne starala Mirka so svojim dedom, ale tento čudný rok sa musí venovať na 200% svojim dvom synčekom, "lebo corona" :-(

Takže prvý včelársky obrázok:

včelia kráľovná

Prvý raz som vyšívala a šila vrecúška na bylinky pre neznámu osobu. Poprosila ma o ne majiteľka kubínskej galantérie,  pani Jarka. Nuž, a keďže ich chcela pre svoju 79-ročnú mamičku a viem, že pre takúto osôbku je ťažké pripraviť darček, ktorý by ju potešil, pretože nič nechce, nič nepotrebuje,  pristala som :-)













A už mi zostáva len dúfať, že moja práca mamu pani Jarky poteší :-)


Už som napísala, že idem "prejsť" zostatkami rôznych čajov, ktoré si dávam do malých čajových škatuliek, odložím na poličku a akosi na ne zabúdam. Aj dnešný čaj je "zabudnutý". Je to ginko s rôznymi voňavými prísadami, ale už neviem, akými.

Môj čaj má krásny názov - čaj filozofov :-)




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!

10 komentárov:

  1. Dani, pytlíčky jsou nádherné. Majitelka bude mít radost. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    pekné vrecká si ušila a vyšila, určite potešia.
    Páči sa mi aj včelia kráľovná, včielky budú určite v dobrých rukách :-)
    Ja sa dnes chystám na zelený čaj s opraženou ryžou, to je môj najobľúbenejší, mám ho z Anglicka.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, myslím, že vrecúška viac než potešia, pretože sú krásne.
    Pri takom čajíku sa určite dobre filozofovalo :-)
    Krásne dni prajem♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielo,sáčky jsou opravdu nádherné,sklidíš velké poděkování od obdarované.
    Přeji krásný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, včelí královnu jsi krásně vyšila. Jsem zvědavá na další výšivku do série, ale téma je pěkné, tak bude i výšivka pěkná. Úplně vidím, jakou radost bude mít paní ze sáčků na bylinky od tebe. Staří lidé jsou tak vděční za vše ... úplně slyším naši maminku .. já nic nechci, já nic nepotřebuju, to je pro mě škoda... Sáčky jsou kouzelné. Jak píšeš o čaji, tak jsem dostala chuť a dám si šípkový, když se tak ochladilo.
    Danielko, mávám do daleka a přeji krásné dny .. papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Πάρα πολύ όμορφα τα σακουλάκια με τα βότανα !!!!
    Και το κέντημα μέλισσας...καλή συνέχεια !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hallo Daniela, das sind die schönsten Kräuter Säckchen, die ich bisher gesehen habe und so liebevoll bestickt. Da muß man sich einfach darüber freuen. Ich schaue regelmäßig auf Deine Hompage rein und bewundere immer Deine schönen Arbeiten und liebevollen Worte. Herzliche Grüße aus Deutschland Frau Lissy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka, nepochybujem o tom, že sa darčeky páčili, mne by teda určite urobili veľkú radosť.

    OdpovedaťOdstrániť