utorok 30. júna 2020

Je mi avokádovo :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes idem na to optimisticky. Mladá deva pod stromom, strom so záplavou srdiečok:


Len taký malý obrázok a koľko radosti mi dokáže spraviť :-)

Ak sa nám niečo páči, zvykneme to označiť moderným slovom super, cool, in. My sme si vlani s Maxíkom vymysleli len tak pre seba niečo vlastné, len naše :-)

Keďže v našich zemepisných šírkach sa v poslednom čase stalo cool avokádo, a to nielen v kuchyni, ale aj v kozmetike, začali sme používať na vyjadrenie nadšenia z niečoho slovo avokádová/ý/é. 

Maxík mi vlani odišiel a pre pandémiu ešte stále neprišiel a ja som na naše slovíčko pozabudla. Spomenula som si naň v obchode pri pohľade na krásne zrelé avokáda. No, nekúp jedno! Aspoň takto si priblížim krásne týždne strávené s vnukom :-)

Urobila som si avokádovú pomazánku a hrianky:

do avokáda len trocha soli, cesnaku a pár kvapiek citrónu

čaj som si spravila z dobrej mysle


Napriek tomu, že som zas porušila svoju zásadu, že počas pandémie nebudem jesť chlieb a pečivo, veľmi som si pochutila. A možno máme po pandémii :-)

Na dnes len toľko. Málo, ale od srdca. Je mi avokádovo :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!


7 komentárov:

  1. Danka,
    aj ja sa mám avokádovo :-)))) Pekný výraz.
    Výšivka je malá, ale milá, čo z nej bude?
    Práve si mi pripomenula, že som minule kúpila 7 avokád v sieťke, musím ich v chladničke pohľadať :-) Ja ešte pridávam tavený syr do nátierky.
    Čajík som mala dnes zázvorový s medom a citrónom.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je nádherný slogan.Ta vnoučata nám přinášejí radost.Moc se mi líbí obrázek-takový laskavý(nebo láska ví?)
    Právě se chystáme na větší nákup.Koupím si avokádo a vyzkouším pomazánku.Před mnoha a mnoha lety přivezl syn jedno avokádo z Francie.Nevěděli jsme co s tím-nechutnalo nám to.Dnes už víme,že se dá použít na hodně způsobů.
    V horkých dnech dělám pití:bezinková šťáva,nakrájený citron+máta+ledík.Je to docela lahodné a osvěžující.
    Pá a přeji krásný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Daniela, obdivujem Ťa, že stále vyšívaš a výšivky sú krásne a naozaj potešia. Ja som v poslednom období nemala veľa času na vyšívanie a chýba mi to. Čaj veľmi nemusím a avokádo je u nás občas a tiež iba na pomazánky, nevieme mu prísť na chuť.
    Prajem krásny letný čas.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá výšivka, som zvedavá, čo z nej bude.
    Avokádo mám rada a veru som dávno nemala. Asi sa nechám inšpirovať na nátierku tiež :-)
    Už dávno som sa chcela opýtať na včielky, som zvedavá, ako včeláriš? :-)
    Pekný júl želám, nech Ti prinesie plno radosti a potešenia! Pá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je skvelé - toto vymýšľanie vlastných výrazov! Teda, čo skvelé, je to proste avokádové!:) Výšivka je avokádová tiež. Zajtra kúpim avokádo a spravím guacamole. :) A nech nám je všetkým avokádovo (aj bez avokád) :) čo najčastejšie! Posielam objatie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Avokádo mám ráda ... nejraději jen tak rozkrojené, trošku posolené a jím lžičkou a přikusuji suchý chleba. Asi taky vyzkouším pomazánku. Výšivka je hezká .. děvčátko chce asi zatřást stromkem, aby se některá srdíčka - láska na ní sesypala. Na ty nová slova cool, in, super apod. jsem si nezvykla .. je tolik českých slov, která to vyjadřují ... ale dobu nezastavíš. S Maxíkem jste vymysleli krásné slovo ... tak ti Danielko přeji samé avokádové dny. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, opět roztomilá výšivka. Tvůj recept na pomazánku si vyzkouším. Přeji krásné avokádové letní dny. M.

    OdpovedaťOdstrániť