utorok 16. júna 2020

Na ruky po ruke :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za milé komentáre!

Ako vždy, najskôr to bude moje vyšívanie:


Ešte tesne pred vyhlásením karantény u nás (SK) som bola v galantérii. Do oka mi padla pestrá bavlna. Zdala sa mi však pritenká, tak som k nej vybrala ešte jednofarebnú. Hneď som vedela, čo budem štrikovať :-)


Dielo mám urobené dlhšie, dokonca ho už aj používam:





A už si mám do čoho narýchlo utrieť ruky: 



Spotrebu som zle odhadla, ale nič nevyšlo na zmar. Zo zbytku som uštrikovala dlhý pás, ktorý mi dvojmo preložený chráni drevo pred vodou. Ono, drevo by potrebovalo nejakú povrchovú úpravu. Postarať sa o ňu dostal za úlohu manžel. On nestihol a ja tomu nerozumiem :-( 




Mám veľa zostatkov rúznych čajov. Každý zvyšok presypam do malej škatuľky, ale potom sa k čaju už akosi nedostanem. Po dlhšom čase zabudnem názov čaju a jeho zloženie, rozlišujem len čierny, zelený, oolong a biely ťažšie. Dnes som si urobila čierny s trochou mlieka:




Bloger mi už dlhšie ponúka svoju novú verziu. Dnes som ju pri písaní použila prvý raz. Neviem, či to je len zvykom, ale nie som spokojná. Nejako mi to nejde so zarovnávaním textu tak, ako chcem, horšie sa mi vkladajú fotky, nenašla som tlačítko na zavretie bez toho, aby príspevok bol zverejnený ... Snáď sa to zlepší :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!





9 komentárov:

  1. Já jsem bývala pletací maniak.Ale dnes už to nikdo nechce.Přestalo mně bavit dělat zbytečnou práci.Teď už jen vyšívám(opět maniak).Jinak jsou nápady vynikající.
    Přeji krásný den Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, upletla jsi pěkný utěrák .. takový pěkný jsem ještě neviděla ... hezky ladí s linkou. Jsem zvědavá na výšivku. S těmi čaji jsem na tom podobně. Zbytky různě přesýpám a pak nevím co je co ... ale užijou se všechny.
    Tak ať je jen dobře. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    pekná výšivka sa rysuje...
    A uteráčik si pekne vymyslela a zrealizovala, pekne sa Ti tam hodí.
    Čo sa týka tej pracovnej dosky, manžel Ti odporúča buď ju natrieť olejom(farby,laky...predajňa) alebo roztopeným včelím voskom (prípadne umelým) a následne vyutierať mäkkou handričkou, spolu so svokrom tak robili nábytok v byte pred pár rokmi a vydržal veľa rokov... vyskúšaj to niekde na kúsku a uvidíš :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten uterák je bombový nápad, krásne si to vymyslela! Výšivka pomaly pribúda, som zvedavá, čo to bude :-)
    Prajem pekné dni a do vyšívania♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, opět zajímavé výrobky. Ta malá utěrka na ruce, super. Budu si do kuchyně muset něco podobného také vyrobit. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super haft, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aká si ty výmyselníčka...nielen majsterka vo vyšívaní ale aj štrikovaní...super si to vymyslela...Danka nech sa ti darí, ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Πολύ όμορφη και πρακτική η πετσέτα για τα χέρια !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danielka, mas nadhernu kuchynku...a mame rovnake uchytky na dvierkach :) Tu drevenu pracovnu dosku staci 2x do roka natriet olejom, ja som kupila v IKEA a ten pouzivam...utierka je super napad :)

    OdpovedaťOdstrániť