utorok 9. júna 2020

Aj keď sa jar chýli ku koncu :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za milé komentáre!

Mám všetko pripravené na novú výšivku. Bude malá, ale zaujímavá. A už letná, dá sa povedať dovolenková :-)



A čím zakončím jar? Nuž, konečne som si našla čas aj na jeden starý kúsok. Pred dvoma rokmi som si vyšila krásny jarný konárik so speváčikom, ale nestihla som ušiť plánovaný vankúšik. Nechala som to na ďalší rok. 

Vlani som čas aj mala, aj nemala. Síce som toho moc nerobila, ale sústrediť sa na nejaký vankúšik nebolo v mojich silách. Teraz na to idem s rozumom. Každé ráno si poviem: musíš Danuška, rob, nech sa nezblázniš! A tak sa na rad dostala aj jarná vetvička :-)









Konárik obsypaný kvetom mi už robí radosť na okne pri ďatelinke :-)


Šálka dobrého čaju tiež dokáže vytvoriť správnu atmosféru:


čierny s vanilkou



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!

14 komentárov:

  1. The little pillow is so sweet and beautiful! I love it. Congrats, sweet Daniela!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako sa vraví: Ktor si počká, ten sa dočká...
    Vankúšik je krásny a bude Ti robiť určite radosť, pekne si ho nafotila. Som zvedavá na letnú výšivku :-)
    Páči sa mi aj ďatelina na okne.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely pillow so sweet and very pretty .

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, vankúšik je moc krásný … stará dobrá klasika. Na okně mu to sluší, je tam v dobré společnosti. Jetílek ve váze se mi moc líbí. Já když sekala trávu, tak tam byl jeden jediný trs tohoto jetele .. musela jsem ho objet a pořád kvete a kvete. My máme povětšinou ten bílý nižší jetel. Dnes jsem dopila jakýsi ajurvédský čaj - směs. Většinou dostávám k různým příležitostem od rodiny čaje, tak mám výběr. Ten černý s vanilkou bude určitě dobrý.
    Už jsem zvědavá na novou výšivku. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jarní polštářek s ptáčkem je moc pěkný. Má jemné veselé barvičky. Už se těším na další výšivku. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Μπράβο, πολύ ωραίο το ανοιξιάτικο μαξιλάρι !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten vankúšik je prenádherný! Krásne fotky si naaranžovala. Ďatelinka v okne je milá, veľmi pekná je, takú som dávno nevidela.
    Príjemné dni prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Opravdu nádherná "větvička".Fotky jsou moc pěkné.
    Přeji krásný den,i když tady už několik dní prší.
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  9. That is a pretty springtime piece. Happy Stitching Daniela. How are you doing? Our isolation has been extended into July but we are fine.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Beautiful pillow Daniela, lots of bright spring/summer colours.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dani, polštářek je nádherný. Skládám velkou poklonu Tvému vyšívání, máš můj obdiv.
    Okýnko máš moc hezky vyzdobeno.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Toto je opravdu moc krásný motiv, také jsem ho kdysi vyšila. A na okně s dalšími polštářky mu to ohromně sluší :-)
    Hezký víkend, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wau...prekrásny vankúšik a tie šálky...paráda

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Danielka, vankusik s vetvickou a vtacikom je naaaadherny, nemam slov :) Obdivujem...

    OdpovedaťOdstrániť