sobota 6. júna 2020

Danka a Jurko :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za milé komentáre!

Dva čajníky sú vyšité, bude sa šiť:




Do dnešného príspevku som si pripravila dva nové vankúšiky z nedávnej výšivky. Keďže ide o dievčatko a chlapčeka, už pri vyšívaní dostali mená podľa našich dvojičiek, Danka a Jurko. Len jedno je iné. Naše dvojičky už nie sú malé deti, sú to tridsaťroční dospeláci :-)

Jurko :-)

Danka :-)





Dnes na záver nebude čaj. Čaj som mala, ale neodfotila som :-(

Prežili sme slnečný deň a dokonca aj na Orave sa oteplilo. Ale keď poviem oteplilo, nie je to ešte to, čo by som chcela. Večer som musela pustiť kúrenie, aby som tu "nezamrzla". Zato poobede som si dala niečo zamrznuté :-)



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Waww... your pillows are so sweet, nice and beautiful! I love them. I really like the embroidered designs! Congrats, Daniela.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné polštářky, asi se u tebe nechám inspirovat a nějaké také zkusím :-)
    Hezkou neděli, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zmrzlinku by som si dala, ale nemám, až mi slinky tečú a dnes je všetko zatvorené :-) Vankúšiky sú rozkošné, iste potešia.
    Krásnu nedeľu želám♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    pekné mená si dala vankúšikom :-) a sú krásne, predlohu máš z Pinterestu?
    Zmrzlina vyzerá dobre, ja som podvečer upiekla jahodovú bublaninu, keď sme sa vrátili z lesa.
    Som zvedavá, čo bude s čajníkov.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, máš všechno vždycky tak krásně nafocené. Vankúšiky jsou tak milé a mají hezká jména. Jak jsou s tím lučním kvítím - to je úžasná fotka.
    Taky přitápím, jinak to nejde. Dnes dopoledne bylo tak nádherně - po dlouhé době slunce - jedna radost. No, abychom se moc neradovali už je zataženo. Co z toho bude nevím - odpoledne se chceme s kamarádkou projít.?.?
    Hezký nový týden ti přeju. Pa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná výšivka.Obrázek s lučními květy se mi také líbí nejvíce.
    Přeji krásné dny Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, ja to asi nepochopím nikdy, ako to dokážeš tak rýchlo vyšiť toľko krásy...vankúšiky sú prekrásne, mať tak tvoju trpezlivosť...ja som v ručných prácach trochu poľavila, mám obdobie že ma nič nebaví, sem-tam niečo uhačkujem ale veľmi málo, keď sa dá som len v záhrade, tam mi je najlepšie pri likvidovaní buriny :)

    OdpovedaťOdstrániť