piatok 14. augusta 2020

Dnes naružovo :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Pre koho bude múdra sovička? Pre trojročnú Sofiu, ktorá o pár dní nastúpi na svoju cestu vzdelávania, pôjde do škôlky :-)




A šiť treba :-)


Túto pochúťku si urobíte rýchlo a určite bude chutiť celej rodinke. Nám ju prvý raz urobila Ali, ach, neuveriteľné, pred dvadsiatimi rokmi!





kombucha

Dnes čaj z krásnej škatuľky do krásnej šálky:
zelený čaj s jablkom, orechom, mandľou a rôznym korením



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!

6 komentárov:

  1. Danka,
    sovička určite poteší malú Sofiu.
    Občerstvenie vyzerá chutne, nikdy som takúto verziu neochutnala.
    A čaj z kombuchy tiež nie, aj som si ju chcela kúpiť, ale nikde ju nemajú... tak možno raz :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, výšivka je moc pěkná. A pomazánka byla určitě také výborná. Zdravím na Slovensko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka, sovička se bude maličké Sofii určitě moc líbit. Tak jsem si říkala, co to je karička - sýr? Pan Googl mi řekl, že ano - je to tavený 50 procentní sýr. Ještě, že toho strýčka Goggla máme. S lososem to někdy zkusím. Já poslední dobou drveného tuňáka v oleji z konzervičky míchám se žervé. Hm.. čajíček musel být dobrý, samé fajn ingredience. Mějte se tam krásně. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sovička se bude určitě líbit.U nás poslední dobou pomazánky nějak"nejdou".Ale za pokus by to stálo ☺
    Přeji krásný den Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sovička urobí radosť, je veľmi milá. Lososa som veru dávno nekúpila, aj som na neho zabudla. Ďakujem za pripomenutie.
    Pekný víkend želám

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Πανέμορφη η κουκουβάγια της Σοφίας !!!!
    Καλή συνέχεια !!!!

    OdpovedaťOdstrániť