štvrtok 20. augusta 2020

Trojfarebný vankúš (č. 38) - moja vzorka :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam. Teším sa s deťmi. Po roku tu mám aj vnuka :-)

Stretla som sa aj s kamarátkami, s ktorými tvoríme Tri Grácie. Po dvoch rokoch sme mali kopu rečí, deň by nám nestačil :-)

Moje dvojtýždňové snaženie:

321 očiek zatiaľ neodmeraná šírka, nedá sa, dĺžka je 37 cm
Moja obľúbená vzorka je efektná a pritom veľmi jednoduchá. To mám najradšej :-)
Rovnakú vzorku som použila aj na druhý vankúš pre Aďku:



pristane im to spolu?



bielo-sivo-čierna
Mám "rozbombardovanú" kuchyňu, nedá sa mi variť, tak sme išli na obed do Terchovej. Chuť sme mali na držkovú. Sklamali nás, ale chlapcom chutila aj cesnaková a mne demikát.

Malý Rozsutec, s Chočom "moje" vrchy, srdcovky :-)





Halušky na štyri spôsoby :-)





V kuchyni sa pracuje a zdá sa, že variť sa v nej nebude dať ani zajtra. Ale potom sa budem mať čím chváliť :-)

Nakoniec čaj:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!

7 komentárov:

  1. My milujeme halušky.Máme je dost často.V sobotu jsem pozvala dceru s jejím vnoučkem.Napřed nechtěl ani ochutnat...nakonec si přidával a "pacičkou"kryl talíř před zloději.Dělám je s moravským zelím a vysmažnou slaninkou...Tvůj oblíbený pletený vzor jsem pletla často(před sto lety).Vždy synům v jiné barvě než dcerce.
    Přeji dobrou noc ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pristane im to spolu! Tá vzorka je naozaj pekná aj ja som ju používala kedysi dávno :-)
    Som zvedavá na kuchyňu.
    Užívaj si rodinku a prajem pekný víkend. Pápa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, halušky, ty už jsem dlouho neměla. Polštářkům to spolu sluší a jsou suprově sladěné. Hezký víkend. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    vankúšiky u mňa ladia :-)))
    Haluškové variácie sú super, hneď by som si dala tie z kapustou, ale moji chlapi ich nechcú a tak ich nevarím :-(
    Teším sa na Tvoje dielo a zatiaľ si užívaj "chlapov" v dome.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milý deň želám a fíha, čo sa deje v kuchyni? :) Vlastná vzorka je super- páči sa mi najviac. Tú Haluškáreň poznám už tiež. :) A je veselé, že každá miska "prikvitla" s inými haluškami. Skvelé dni s chlapcami želám- je super, že mohli prísť.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Danielka, ako sa pletie tá drobná vzorka na vankúšiku? Vieš mi dať nejaký odkaz na postup? Veľmi sa mi páči. Vopred vďaka.

    OdpovedaťOdstrániť