utorok 18. augusta 2020

Trojfarebný vankúš (č. 37) - modulové pletenie

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dala som sa na štrikovanie. Niečo mám už hotové a už aj podarované, niečo bude práca možno na pár rokov :-)

Najskôr to dlhodobé. Bude deka, veľká deka. Začiatok na 321 očiek. Dĺžku zatiaľ neviem, budem štrikovať, pokiaľ uznám za vhodné. Kúpila som si merino:



O modulovom pletení som sa dozvedela v nejakej FB skupine. Pozrela som si pár videí a veru sa mi to zapáčilo. Touto metódou som už urobila deku aj vankúš. 

Rozmýšľala som nad darčekom pre Aďku a keďže ona sama vyšíva, darček pre ňu sa mi vyberá ťažšie. Takže modulové štrikovanie :-)







a tu s mojim starším a pestrofarebnejším :-)



Vankúš neostal sám, pribudol mu do série aj druhý, ale ten až v ďalšom príspevku :-)


S manželom sme mali práce podelené a dokonca aj varenie. Nie žeby bol nejaký kuchár, ale bolo pár jedál, ktoré varil len on. Samozrejme, že išlo len o niečo jednoduché, napríklad zemiaky s kyslým mliekom, zemiaková baba, či najjednoduchšie, uvariť párky :-)

A predstavte si, aj takéto varenie mi zachýbalo. Idem teda na to, kúpila som si kyslé mlieko (acidko) a obed bol raz-dva na svete. Chutilo by aj vám?



Dnes to bude bez čaju. Opäť som v obchode stála pred kávami, čo ma kedysi vôbec nezaujímalo. Vyskúšala som ďalšiu:


Mala som ju dobre vychladenú a musím sa priznať, dobrá bola aj keď obsahovala cukor :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!




4 komentáre:

  1. Danka,
    ešte raz ďakujem za krásne darčeky...
    Držím palce pri štrikovaní deky, je to tá, čo som kúsoček videla? :-) Máš môj veľký obdiv.
    Ja práve popíjam Genmeicha, to je ten čaj s pečenými ryžovými zrnkami :-)))
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, obdivuji tvoje pletení... a tak veliké. Brambory a acido si občas dávám a ráda, zvlášť teď v létě. Ale připíjím ho z hrnku k bramborám. Kávu doma moc nepiji. Dřív jsem si dávala caro s mlékem, to mi přestalo chutnat. Jinak mám nescafe Davidoff spíš kvůli návštěvám. Ráda si zajdu na pár míst ve městě, kde mi kávička chutná a ještě v hezkém prostředí. Doma si pochutnávám na čajích a nejvíc piju vodu. To kafíčko na obrázku jsem tu taky viděla, tak já ho ozkouším.
    Papa, hezké dny přeji.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Deky jsem pletla vždycky moc ráda."Odekovala"jsem celou svoji velikánskou rodinu.Pletla jsem je jiným způsobem.Přeji úspěch ☺
    Krásný den ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obdivujem, Danka, Tvoje obrie dielo. Som zvedavá, koľko rokov to bude trvať :-) Ja som háčkovala deku, zo dva roky mi to trvalo určite.
    Nech sa Ti darí a pekné dni želám ♥

    OdpovedaťOdstrániť