nedeľa 20. septembra 2020

Chemex

Vitajte u mňa!

Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 


Po dlhom čase tu mám zas vyšívanie. Nie je to nič zložité, ale dúfam, že malé detské srdiečko sa poteší :-)


Nie som vášnivá kávičkárka. V podstate mi celé roky káva viac vonia, ako chutí. Ale niečo sa možno pomaly mení :-)

Miško si kávu varí každé ráno. Už vlani v lete som u neho obdivovala jej prípravu v chemexe. Toto leto to mám pekne zdokumentované:













A viete, že si v septembri naozaj častejšie robím kávu, ako predtým. O tej mojej v ďalších príspevkoch :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela!

9 komentárov:

  1. Zajímavá příprava kávy. Zajímavý přístroj. Ale moc jsem to nepochopila, protože nejsem kafař.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    páči sa mi Tvoja fotodokumentácia pri príprave kávy, zaujímavé. Prístroj nepoznám, nakoľko kávu nepijem :-)
    Teším sa na červené vyšívané autíčko...
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už více jak 50 let "musím" mít ráno kafíčko.Piji překapávané.Nedovedu si představit,jak bych vstala a dělala takovou složitou přípravu.Mohlo by to být na odpolední posezení,ale já piji jen to ranní kafíčko.
    Autíčko je moc pěkné.Udělá radost.
    Přeji všem krásné pochutnání na kafíčku ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, zajímavá příprava kávy. Pěkně jsi to nafotila. Překapávanou kávu mám také ráda, ale většinou to je jen slabý "turek " s mlékem. Zdravím na Slovensko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To bude červená Kia? :) A fotky prípravy kávy sú perfektné. Kávička bola iste voňavá a dobrá. Len sa stále čudujem, prečo tej veci nedali poetickejší názov, ale že Chemex... (ja si nemôžem pomôcť, ale pri tom názve si predstavím bránu do chemických závodov a nie kávičkovú pnoblesu.):) Voňavé kávičkovanie želám
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani - moc pěkná reportáž s přípravou kávy - myslím, že voněla až do Prahy. Měj se moc hezky a hodně zdravíčka. Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pozdravujem Ťa,Danka občas k Tebe zablúdim nakuknúť a teda dnes som si "pošmakovala". To je kafíčko pre gurmánov a fotky priam umelecké. Nech sa Ti darí v pohode.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Είναι ωραίος ο καφές... 1 το πρωί και 1 το απόγευμα.
    Το κέντημα θα γίνει πολύ ωραίο...καλή εβδομάδα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekné fáro to bude :-)
    Tak o tejto príprave kávy som ešte nepočula. Ďakujem za info :-) Aj keď ja kávu nepijem.
    Prajem pekné dni

    OdpovedaťOdstrániť