sobota 14. januára 2023

Január v polovici a v mojej záhradke to rastie :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Nevyšívam, neštrikujem. Liečim sa. Chodím na rehabilitácie, bola som na sonografickom vyšetrení žíl nôh, alergiu nedokážem poraziť, dostala som už 4 injekcie Dithiadenu, získala som termín na imunologické vyšetrenie, mám na všetko lieky, ktoré, zdá sa, nezaberajú :-(  A to som si v jeseni myslela, že som relatívne zdravý človek. Napriek všetkým problémom čítam, tri dni v týždni chodím do školy medzi mladých, snažím sa myslieť pozitívne, teším sa z maličkostí :-)

Počasie mi hrá do kariet. Mimoriadne teplý január, teda taký, aký si v svojom živote nepamätám, mi vyhovuje. Nemusím sa trápiť so snehom :-)

Ba naopak, privolávam jar:



sneh po pár dňoch len hore, dole pršalo

A úplne neuveriteľná je moja záhradka:




Varila som zeleninovú polievku:

zeleninový základ som nastrúhala


 na zahustenie som použila detskú krupicu a 2 vajcia





detskú krupicu som nasucho opražila



Z rovnakého zeleninového základu mám v pláne uvariť niečo iné, nafotím :-)

Dnes mám čaj v retro šálke 3. Každé ráno do takýchto robil manžel čaj koncom sedemdesiatych a začiatkom osemdesiatych rokoch minulého storočia pre seba a Miška. Žiadna kvalita to nebola, vo vrecúšku Pigi, ale vždy s medom a citrónom. Nedalo mi, Pigi síce nemám, tak aspoň ten med a citrón:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela



4 komentáre:

  1. Danko,rozumím Ti mám stejné zdravotní problémy už léta!!! Není to vidět,ale člověk trpí.
    Přeji Ti nádherný den ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, Danka, alergie se může projevit v každém věku, přeji Ti, aby se to podléčilo. A není taková zima vlastně fajn? Fotky ze zahrádky skvělé, není třeba odhazovat sníh, nemusíš daleko chodit a máš pěkné fotky, na talíři plno, tak ať se daří a chutná Ti! ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, to mě mrzí, že Tě ta alergie tak zlobí. Už aby něco zabralo. S polívkou jsi mi udělala velikou chuť. Mám vždycky všechno tak hezky nafoceno. Máš na zahrádce zeleno, to u nás ani ťuk. Ale také je hodně teplá zima. Teď zrovna je 6°. Do čaje snad jakéhokoli mám ráda med i citron. Zrovna jsem dopila rakytníkový. Hezký skoro podvečer přeji. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, moc Ti přeji, aby se Ti zdravotní stav zlepšil. Je dobře , že chodíš učit. Přijdeš na veselejší myšlenky. A ta zima - nezima letos snad nikoho netěší. Jen to uklízení sněhu nikomu nechybí. Posílám pozdrav na Slovensko a díky za nakouknutí u mne na blog. Marie

    OdpovedaťOdstrániť