utorok 10. januára 2023

Môj sused kostolík :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Zatiaľ stále nevyšívam, ale predsa mám niečo nové. Ešte pred Vianocami sa mi podarilo vyšiť rozsvietený kostolík:


Presne na taký mám výhľad z okien nášho domu. Tento obrázok je z poslednej večierne pred Vianocami. To sa už sneh topil a odvtedy ho nemáme, čo mne veľmi vyhovuje :-)


Včera som si bola odfotiť aj interiér kostolíka:











Malá dedinka, malý kostolík. Čistý, biely, jednoduchý, udržiavaný, vzácny pre všetkých obyvateľov, miesto pre rozjímanie, zamyslenie sa, dokonca i oddych, tak na mňa pôsobí. 

Dnešný čaj v ďalšej retro šálke:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela


4 komentáre:

  1. Opravdu malý,krásný a útulný kostelíček máte.
    Přeji Ti dobré zdraví ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna výšivka! Pekný kostolíček máte :-)
    Také šálky mala moja starká :-)
    Prajem dobrú chuť k dnešnému čaju!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, je to překrásný kostelík. Zvenku i uvnitř. Zvenku jednoduchý a uvnitř mi to přijde všechno tak akorát .. působí moc uklidňujícím dojmem. Mám i ráda v krajině, když vidíš v dáli sotva střechy vesničky, ale kostelík, věž se hlásí jako první .. to se mi moc líbí. Výšivka je kouzelná. Já jsem před pár dny objevila ještě neotevřený jasmín.zelený čaj. Dostala jsem ho, myslím, od mladých před třemi lety k Vánocům. Je tedy jako prošlý, ale ne zas tolik, abych ho nepoužila... voní krásně. Mám z něj radost, to byl první zelený čaj, který jsem kdysi před moha lety ochutnala v jedné čajovně. Danielko, hodně zdraví a papa Jarka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Πολύ όμορφο εκκλησάκι, καλή συνέχεια στο κέντημα και καλή χρονιά !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť