pondelok 29. septembra 2014

Nový začiatok

Včerajší večer som strávila rozhodovaním. Prezeraním kopy obrázkov (vyše 2000), ktoré mám v iPade. A veruže vybrať si v takom množstve je veľmi náročné :-)

Rozhodnutie padlo až dnes. Ponúkam teda iba prípravu na nový začiatok:

biela panama, bavlnky, ihly a moje nové nožničky

keď dopíšem tento príspevok, začínam :-)

Včera som všetkým odporúčala vybrať sa dnes do prírody. Počasie vyšlo podľa predpovede. Dúfam, že vám to vyšlo a dopriali ste si aspoň hodinku prechádzky. Mne sa to podarilo. Odfotila som si pár krásnych pohľadov. Ukážem aspoň niečo z nich:












Zvieratká mám rada iba sa ohradou. Väčšiny sa bojím. Bez ohľadu na ich veľkosť. Najviac sa bojím myší a pavúkov. Hovorí sa, že kto nemá rád zvieratá, je zlým človekom. Ja musím byť veľmi zlý človek. 

Zajtra opäť niečo z babieho leta :-)
Daniela 

4 komentáre: