streda 3. septembra 2014

V obchode, kde je zákazník pán

Najskôr moja včerajšia večerná práca na letnom obrázku:



Dnes chcem napísať pár viet o obchode, v akom si to ja vždy užívam. Áno, bude to obchod s metrovým textilom, bavlnkami na vyšívanie, vlnou na pletenie a mnohými inými vecičkami na ručné práce. V našich takýchto obchodoch je všetok tovar za pultom. Predavačka zákazníčke vytiahne bál látky na pult. Vytiahne tak 2-3, potom ich úhľadne odloží a vy ani neviete, či kúpiť, či nie. 

V mníchovskom obchode sú zvyky iné. Každý sa môže prehŕňať v látkach, odložiť ich len tak, ako sa mu podarí. Ak skončí, môže začať od začiatku opäť. Tu sa môžete prehrabávať, vracať sa na to isté miesto aj niekoľkokrát. Zrejme majú jednu pracovnú silu vyhradenú len na ukladanie tovaru. Nič nevadí, ani keď nič nekúpite. Pri odchode sa pozdravíte a všetci sa s vami s úsmevom rozlúčia. 

Ja som si v tomto obchode kúpila set nožničiek. Musím však priznať, že ma prsty pálili pri viacerých druhoch tovaru. 

















Tak čo, vedeli by ste si niečo vybrať?

Ďakujem vám, že ste klikli na môj blog! Ak ste sa niečo dozvedeli, kliknite aj nabudúce!
Daniela

4 komentáre:

  1. Hello Daniela

    Your stitching is growing well. I'm looking forward to seeing what goes in the boxes.
    What a fabulous shop - wish it was near me (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, Annie, What a fabulous shop is in Munich, not for us, pity:-(

      Odstrániť
  2. What a fantastic shop!! It's like Aladdin's cave for stitchers :D I am really jealous!
    Lovely stitching, the ladybirds are adorable x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. The shop was beautiful, I enjoyed it! It is in Munich, not for me.
      Ladybird and butterfly came out. I look forward to your praise:-)

      Odstrániť