utorok 13. decembra 2016

Dva darčeky za jeden deň

Všetkým ďakujem za milé slová v komentároch! Tešia ma a nabádajú k ďalšej práci :-)

Opäť je nové vrecúško na svete:







Včera a dnes sa v mestskom kultúrnom stredisku po roku predstavili so svojimi prácami s vianočnou tematikou ľudoví tvorcovia. Včera som to tam nestihla, ale dnes som si to nenechala ujsť. Stretla som sa tam s priateľkou Evkou. Tou, za ktorou sme nedávno boli na podobnom stretnutí v synagoge v Ružomberku. 

Od Evky som dostala darček. Je to z jej tvorby, z jej mysle. Návrhy si robí sama, potom potrebuje už len kopu trpezlivosti a z jej rúk vychádzajú nádherné diela. Celý večer sa s jedným z nich teším ja. Dostala som prekrásny svietnik. Je to v podstate sklenený pohár v drôtiku s maličkými modrými korálkami:



Korálky a medený drôtik sa krásne trblietajú v plameni čajovej sviečky, radosť sa na to pozerať!

vianočný kaktus asi rozkvitne ešte pred Vianocami

Keď som prišla poobede domov, Choč bol zaliaty poslednými dnešnými slnečnými lúčmi a ja som ho musela odfotiť:



Druhý darček som dostala od mladej kolegyne Martinky. Vie, že čaje rôznych druhov mám veľmi rada. Kedysi dávnejšie dostala bylinkový čaj, raz-dvakrát si ho aj urobila, ale ostalo len pri tom. No, jasné, že ho nevyhodí, keď vie, že mne s ním dokáže urobiť radosť :-)

Presnejšie, ide o jeden z čajov čtyroch ročných období, jesenný. Obsahuje jablko, kvet vresu, plod rakytníka, kvet slezu a prírodnú arómu. Takže výber dnešného čaju o piatej bol jasný:


čaj je drobný, sitko zo šálky by nepomohlo, tak som použila iné,
čaj som si presypala do prázdnej škatuľky z čínskeho zeleného čaju


Moje drahé kamarátky, Evka a Martinka, ďakujem vám za darčeky a zato, že som dnes strávila vďaka vám krásny večer!

Nech sa vám darí!
Daniela

19 komentárov:

  1. Danielko, tak jsem přišla nakouknout, co že to šiješ a spadla mi brada :-))) je kráása, nevím co dřív chválit, polštářek i vrecúška ( to je krásné slovo ) jsou nádherné. Podtrhují krásu Tvého vyšívání ♥ Ať se Ti daří i nadále ♥ Hana ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    krásne si tvorila, vrecúško je milé, určite poteší.
    Aj darčeky sú krásne, teším sa s Tebou :-)
    Ten čajík nepoznám, ja som si dnes dala zázvorový s medom a pomarančovou šťavou, aj som to stihla presne o piatej.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Вот это скорость создания мешочков!!! Здорово!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Όλες οι τσάντες που κεντήσατε με τα Χριστουγεννιάτικα θέματα είναι καταπληκτικές !!!! Μπράβο πολύ ωραίο κέντημα και ωραίο ύφασμα !!! Τις φωτογραφίες σας πάντα τις ευχαριστιέμαι !!!!! Καλές γιορτές και χαρούμενα Χριστούγεννα !!!!! Φιλιά πολλά !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Daniela, You are so fast in making bags. Recently, I made just one bag and was happy that I completed. The gifts you received are lovely:) The glass with beads is pretty!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Какой хороший мешочек получился! Много в него подарков можно положить)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Another beautiful pouch, just wonderful.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sehr schöne Geschenke, Daniela. Und mir gefällt die Tasche, die du gemacht hast.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. i tuoi sacchetti sono meravigliosi Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danielko, krásné dárečky vyrábíš a také krásné dostáváš, to je v pořádku. Moc ti to přeji.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ah,le Pêre Noël qui fait de la couture,c'est merveilleux!
    Aùmicalement

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Your PS design looks fantastic finished as a little bag!
    So sweet of your friends, those gifts are lovely. Enjoy!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Daniela, I've been very far away from blogs! You have made a number of beauties those I' ve missed!

    Congratulations for being such accomplieshed stitcher ♥♥♥

    Paa

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dani, opět jsi vyrobila krásný pytlíček. A ty dárečky od kamarádek potěší srdíčko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Danielko, mně se líbí tvoje vrecúško ..krásně jsi ho nafotila..
    svícínek.. bucláček .. můžeš se kochat ..
    Taky ti přeju ať se ti daří! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mily vecer, no odpadavam, vankusik bol nadherny- milujem vianocne vankusiky (ziadny nemam, lebo vzdy si vravim, ze po Vianociach by mi bolo luto odlozit obliecku) :) :) Tak radsej nic. :) A vrecuska su super - zrejme budu uplne top jedinecnym balenim vianocnych darcekov. :) A info o "dolniackom" ;) podvodnickom mede bola velmi uzitocna. Veru, ja som si 2xkupila pohankovy, dokonca v lekarni, bol moravsky (Z Lednic), ale naozaj, vobec necukornatel... Uz sme ho vypili v cajikoch v domnienke, ako nam pomaha. :) Ach jo... je to smutne, ze to takto funguje a etika sa z biznisu kamsi podela... Milucky vecer este raz. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Liebe Daniela,
    das ist ja ein ganz besonders hübsches Beutelchen mit einer wunderschönen Kreuzsticharbeit !!! Du hast auch so einen niedlichen Stoff dazu ausgesucht.
    Ich denke das wird ein Geschenk, wer das bekommt wird sich sehr freuen . Sei lieb gegrüßt von Carmen

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Wunderschön, liebe Daniela!
    Der Nikolaus gefällt mir besonders gut !!
    Ganz liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Stupendi i ricami, li hai confezionati benissimo!

    OdpovedaťOdstrániť