nedeľa 18. decembra 2016

Vankúš 25

Ďakujem vám za komentáre!

Najskôr niečo k môjmu videu zo včera. Dozvedela som sa, že na blogu ho mám, len ja ho tam nevidím, pretože nemám v prehliadači plugin. No, to som z toho ale "múdra"! 

Takže, kamarát Google mi pomôže. Zistila som, že plugin je zásuvný modul alebo prídavný modul (angl. plug-in, plugin alebo add-on) -  počítačový program, ktorý rozširuje funkcie iného programu alebo ho dopĺňa.V stredu príde Jurko a plugin budem mať aj ja :-)

Dnes vám ukážem nový vankúš s poradovým číslom 24:

ešte by som chcela niečo prišiť do ľavého horného rohu, zdá sa mi, že tam niečo chýba,
možno malá roľnička, len kde ju zohnať :-(((








Dva vianočné, zajtra bude tretí :-) Tak nezabudnite prísť aj zajtra pozrieť na blog!

Čaj o piatej som mala pri Majke. Je to moja mladá kolegyňa zo školy. S manželom si postavili nový dom v našej dedine napriek tomu, že odtiaľto nepochádza ani jeden z nich. Do domu sa presťahovali len nedávno, myslím, že nejako začiatkom novembra. Takže som bola na kolaudácii :-)))




zázvor a čierna ríbezľa

Majka a Jardo (jej manžel) sú šikovní mladí ľudia, ktorí sa neboja žiadnej práce. V podstate si dom postavili svojpomocne, len na niektoré odborné práce mali majstrov. Ešte ich čaká dosť roboty, ale to už pre nich bude maličkosť. Ide o posledné úpravy v interiéri, vonkajšiu fasádu domu a terénne úpravy. Fotografovanie som si nechala na leto, kedy vynikne dom v lone prírody.

Večer som sa pokúsila upiecť novinku - sušienky. Urobila som ich len z pár ingrediencií:

3 banány, ovsené vločky jemné, vlašské orechy, sušené brusnice, lyžica medu
najskôr som vidličkou rozmiešala banány, pridala som nasekané brusnice a orechy a med
primiešala som vločky, robila som to na trikrát tak, aby bola konzistencia polotuhá,
nechala som odpočívať asi pol hodiny, aby vločky nabobtnali
lyžicou som urobila kôpky na papier na pečenie
prizdobila brusnocou a kúskom orecha (fakt kúskom, viac som nemala)
piekla som pri 180°C asi 15minút

Urobila som ich 20, jednu som na skúšku zjedla. Mne chutila, ale už teraz viem, že pre manžela to nebude :-)

Nech sa vám darí!
Daniela

16 komentárov:

  1. Восхитительные подушечки!!! Красивые, элегантные, праздничные, очаровательные и и уютные подушки! Вкусная и очень полезная выпечка!Красиво и уютно у тебя дома! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobry vecer. Rolnicku skuste pozriet u pani Slosarcikovej. Myslim, ze bude mat ;) Skusim pozriet aj doma ci nemam 😊 Vankusiky su krasne a domace "musli" tiez vyzeraju vyborne 🍮🍯

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, polštářek je úžasný i ty další dva :-) Sušenky vypadají také dost jedle :-) Hezký zbytek adventu A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Какие подушечки! Одна другой лучше!!пряничная- очаровательная!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hi Daniela, all the cushions are so beautiful :) The cookies look delicious!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Une belle collection de coussins,maintenant!
    Bravo a vous Daniela
    Belle semaine

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, teda ty polštářky jsou úžasný !!! Skládám velkou poklonu ,Tvé vyšívání je suprové.
    Sušenky vypadají báječně.
    Měj se krásně a už se těším na další polštářek. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka, "plugin" to znie ako nejaká viróza :) Vankúše sú moc pekné, sluší im to takto v trojici, pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Замечательная подушка получилась) Обязательно прийду посмотреть на следующую;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danielko, je to radost dívat se na tvé vankúšiky.. sušenky jsem ještě nepekla, i když na blozích je plno receptů ...
    já měla po páté domácí namíchané bylinky ..
    Měj se hezky, papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Deine drei Kissen sehen einfach toll aus. Sehr schöne Designs.
    Ich liebe Haferkekse, deine schmecken sicher ganz hervorragend.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Another lovely stitching finish!!
    Those little cakes look really tasty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Keby si ma videla teraz Danielka tak ma nespoznáš, padla mi úplne sánka až na zem hľadáááám ju :-))) Teda klobuk dole pred tvojou šikovnosťou a trpezlivosťou...tie vankúšiky ani nenachádzam slov ich osloviť....sú nádhene. Sušienky vyzerajú mňamkovo, píšem si receptik. Pozdravujem, prajem krásne a veselé Vianoce.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. I tenhle další vánoční polštářek je krásný. Výšivka je super. Už se těším na ten třetí. Přeju klidné dny. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Liebe Daniela,
    deine Kissen gefallen mir sehr gut!!
    Bei mir geht das Video. Leider hab ich es nicht verstanden.. aber man kann ahnen um was es geht :)
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dani moja, ty to chrlíš. Nádhera. Musíš mať dobré oči. Jak jastrab.:)
    S tými oblátkami to máte úžasne vymyslené. Krásny zvyk.
    Klobásky sme robili aj my. Mňáááám. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť