utorok 19. júna 2018

A visia ďalšie :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes som vyberala a aj vybrala, pripravila bavlnky, ale zatiaľ nezačala:



Radosť mám z ďalších mojich prác v rámoch. Miesto som im našla ešte v jeseni, ale bála som sa ich rozmiestniť. Urobím to správne? Teraz som dva dni s nimi "behala" po podlahe, prekladala, vyraďovala, pridávala, až nakoniec som sa znova vrátila k tomu pôvodnému rozloženiu :-)

Pravá strana steny dostala vŕtačkové "injekcie" od manžela. Jasné, že to nešlo s malým frfľaním. Dôležitý je však výsledok a s tým som teraz veľmi spokojná :-)




















Na rade je protiľahlá stena, snáď zajtra :-)

Dnešný čaj:


zelený s ružičkami


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Danka,
    obrazy sú na stene krásne, teším sa na zajtra, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka ... veru by bola veľká škoda schovávať také skvosty ... Obrázky na stene vyzerajú geniálne ... sú nádherné, originálne ... Stena i celá izba získala iný rozmer ... a ak budú ešte ďalšie ...
    pa pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Είναι πανέμορφη αυτή η γωνιά, με βιβλία και πολύ ωραίους πίνακες !!!
    Μπράβο !!! Πολλά χαιρετίσματα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, nádherné výšivky … koutek je úžasný a obrázky tam pasují perfektně. Máš dvojí radost .. když obrázky vyšiješ a pak, když jim najdeš to pravé místo. Už se těším na další! Já si teď dala čaj z měsíčku a jdu baštit snídani.
    Krásný den, papa Jarka.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, to je krása! Máš stále můj velký obdiv!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I'm back with a new little blog :) Your new home looks great with your needlework display!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ani neuvažuj o tom, že by si nechala tie obrázky niekde schované....krásne sú a patrí im čo najdôstojnejšie miesto u vás... Páči sa mi ako si ich rozložila. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť