streda 6. júna 2018

Venček č. 3

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Mám zameškané dva dni :-) Nič sa mi, našťastie, nestalo. To sme len v škole maturovali. Mladá kolegyňa odišla na materskú dovolenku a tak všetka dokumentácia ostala na mojej hlave a to je už na ňu priveľa. Som ustatá, ako keby som kopala zákopy :-) Všetko sme zvládli, aj tí pred zeleným stolom, aj tí za zeleným stolom :-)

Dnes popoludní už môžem oddychovať, takto:




Bola som kúpiť stuhu a dokončila venček. Rozhodla som, že ich idem počítať, takže tento dostal číslo 3 a zaujal dnes svoje miesto v kuchyni:





Farby sú vhodné na jar, leto i jeseň, pre niekoho asi pestré. Mne sa páči, a vám? 

A len na pripomenutie tých predchádzajúcich:

druhý - na neskorú jeseň a zimu

prvý - vianočný


Môj dnešný čaj:


zmes čiernych čajov, zmes korenia podľa tradičnej nepálskej receptúry
nádherná vôňa


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

7 komentárov:

  1. Danka,
    všetky venčeky sú krásne, a ten posledný sa Ti tam krásne hodí, aj mašľa na ňom pekne vynikne.
    (Veru, aj mne by sa hodil do kuchyne biely :-))))) Si šikovná.
    To Ti verím, že si domov prišla ustatá, maturity dajú veru zabrať a tie papiere okolo toho ešte viac...
    Neviem, ako u vás, ale u nás je dnes asi prietrž mračien, blýska sa a leje od 15 hod. a to má Kubík zajtra výlet zo škôlky :-( snáď sa to počasie do rána umúdri.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani ... pestrý, oranžový venček je veľmi pekný, oživil tvoju krásnu kuchyňu ... :) Ale aj jednotka a dvojka sú veľmi zaujímavé ... mala si dobrý nápad urobiť pletené vence ...
    Hlavne, že si v poriadku ... dva dni ani písmenko, myslela som na teba ... :) Dani, maj sa fajn ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jej Danielka, krásny venček...pekne farebný...ako leto, keď všetko kvitne ..:) pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. All the wreaths are so beautiful, Daniela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, Danko, věřím, že z těch maturit a všeho kolem toho jsi unavená. Já jsem u maturit nikdy nebyla, jen u té své. ... Musím ti pochválit ten věneček, teprve teď vidím, jak ten tříbarevný vzor na věnečku hezky vynikne. Vzor připomíná, jako by věneček byl spletený ze tří prutů. A mašle je veselá, máš hezkou ozdobu kuchyně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, zkouším, jestli mi jdou psát komentáře. Krásné věnečky máš a ten poslední se hodí na léto, je pěkně veselý. Jsi šikovná. Já popíjím hodně vodu samotnou nebo s čímkoli nesladkým.
    Měj se krásně. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to si už kedy stihla urobiť také krásne venčeky, mne sa ten čo si ho očíslovala trojkou najviac páči, takže asi aj to čo práve štrikuješ teraz bude tiež venček či? No nechám sa prekvapiť. pá

    OdpovedaťOdstrániť