nedeľa 10. júna 2018

Zvončeky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Začala som obrubou:



Zo 10 cm mi pribudlo aj v štrikovaní:


U susedov v záhrade dlhšie obdivujem vysokú trávu s modrým fľakom zvončekov. Včera lúku kosili. Bolo mi ľúto, že bude po kráse. A tu omyl, suseda Katka zvončeky zachránila:






Sľúbila som odfotiť miesto, kde som tento rok zasadila cukety a tekvice. Je to kúsok medzi "plotom"  a stĺpom:

modrá je sypáreň, ktorú manžel vlani opravoval, za ňou má včely a v pozadí je malá chatka,
kde máme pivnicu na zemiaky (jama do zeme), snáď v jeseni ukážem :-)

sama skala, to som zvedavá, či bude aj nejaká úroda :-)
Hneď oproti je takýto pohľad:

manželov rodný domček, tiež Martina Kukučína :-)


V parku vpravo od domčeka:




Domov som si doniesla do vázičky:





Naše dva šaláty v hriadke pekne rastú. Myslela som si, že sa začínajú robiť hlávky, ale dnes prišiel manžel s tým, že idú do kvetu. Za pár hodín :-(

A tak som s nim urobila krátky proces. V horúci deň to bolo dobré občerstvenie, dokonca namiesto čaju:


prvý
a druhý, a je po zbere :-)




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Danuško,krásné fotky!!tu kytičku,co sis donesla do vázy-větvičky-mám na zahradě.přeju krásný večer!!Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    dnes si stihla oboje, aj krížikovať, aj štrikovať...
    Na našom šaláte si pochutnali slizniaky a mravce :-( a tiež na paprikách, uhorkách, feferónke, reďkovke...
    Krásne kvietky, nech Ťa dlho tešia,
    páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, Dani, na tobě je vidět, jak je dobré si všímat i okolí, třeba ty krásné zvonečky. Přeji ti, aby cukety a tekvice dobře vyrostly. Asi je bude třeba zalévat... A informace + fotka, že je to rodný domek manžela i Martina Kukučína, to mnohé napovídá. Kolik lidí něco podobného může říct? ... Přeji úspěšný nový týden, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ani naše šaláty netvoria hlávky a hneď idú do kvetu ... To pre toto horúce počasie ... Zvončeky sú pekné, rovnaké rastú okolo našej chaty ... pa pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. You have been busy growing many things in your garden and your knitting is growing well too:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielka, pozrela som si aj všetky zmeškané príspevky, nestíham chodiť na počítač a pravdu povediac som rada keď doma nemusím sedieť pri počítači, alebo tablete. Vidím že sa činíš a vyšívaš a štrikuješ naďalej, doma to máš pekné a prežila som s tebou aj zubára. Krásny deň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Looks like your garden is growing well, Daniella! I love the blue bells so much. And what pretty yarn you're using in your knitting :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka, keď vidím to všetko čo ty dokážeš zachytiť fotografiami, mám veľmi dobrý pocit z tej všetkej krásy u vás na Orave. Musela som sa zasmiať nad tým tvojim kvitnúcim šalátom...veru aj u nás to tak dopadlo, najskôr nie a nie sa rozrásť, vytvoriť hlavičky a odrazu už vyháňal do kvetu, asi mu tie horúčavy uškodili... tento rok sme teda bez šalátu...ahoj

    OdpovedaťOdstrániť