sobota 23. júna 2018

Aj v daždi chutia :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

I keď nie vyžehlená, ale hotová výšivka:




Plán bol jasný - ísť na haluškovú akciu do Zázrivej. Počasie však neprialo a plán sa zrušil. Po obede vyšlo slniečko a všetko sa javilo už inakšie. Ideme :-)))

Už cestou sa však zatiahlo a keď sme v Zázrivej zaparkovali, spustil sa dážď. Prehánka, našťastie, netrvala dlho a prečkali sme ju v aute. Celú akciu to však narušilo. Ľudí podstatne menej, ako inokedy, pod nohami "mäkko", ale halušky varia rovnako dobré, či prší, či neprší :-)













chutili tak, že aj fotiť som zabudla, tak aspoň s takmer prázdnou miskou :-)
a ja ešte menej :-)
Pripravená Jánska vatra (dve) na večer:




Perfektné posedenie, ale mokré:




Úžasný pohľad na starý kostol:



Kostolík je síce bez strechy, ale je udržiavaný, môžete si pozrieť v staršom príspevku TU. Keby počasie nestrašilo, aj dnes by som tam išla nabrať pokoj do duše.

Cestou domov sme sa zastavili pri Lenke. Čaj som mala neskoro:


zmes: prvosienka, nechtík, fialka, malinový list, medovka




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Το κέντημα σας είναι πολύ όμορφο!!!
    Φιλάκια!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej... tam to poznam... :))) Len skoda, ze taku vybornu akciu skazil dazd... Ale sutaziaci sa cinili... Este som nebola na takejto akcii, musim to napravit... Ozaj, za porciu halusiek sa plati? blba otazka, ale zaujima ma to...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    super akcia, mám rada akcie tohto typu. A predpokladám, že ste platili :-) Len škoda, že počasie nevyšlo...
    My máme bryndzové halušky dnes na obed, Kubko si ich rozkázal :-)
    Výšivka je vydarená, som zvedavá, čo z nej bude.
    Peknú nedeľu, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Škoda toho počasí, ale i tak to byl určitě skvělý den. Halušky mám ráda ať je zima, mráz nebo svítí sluníčko, zdravím ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, takové akce jsou parádní.. halušky mám ráda . Kostelík je krásný... je dobře, že se takto udržel díky lidem.
    Tady se pěkně ochladilo, ale pomaloučku teploty stoupají.
    Měj se krásně. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Udělala si mi chutě! Už vím, co brzy uvařím😀 výšivka je krásná, jsem zvědavá na její využití. Hezký zbytek neděle. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkná akce, škoda že pršelo. Určitě vám chutnalo. Posílám pozdrav. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Škoda toho skazeného počasia ale akcia to musela byť pekná, halušky si aj my dávame keď je príležitosť zastaviť sa na nejakom salaši...nevymenila by som ich za nič iné a aj doma ich často varím. Ale hlavne že ste si pochutnali...

    OdpovedaťOdstrániť