pondelok 18. júna 2018

Nie je matcha ako matcha :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam, dokonca som sa dnes ani nezapodievala výberom novej výšivky. Trocha som štrikovala a chýba mi už len kúsok:



Dnes sme sa v škole viaceré sťažovali, že nám je akosi zle. Majka povedala, že je asi niečo vo vzduchu. Áno, v tom našom školskom. Je nasýtený prachom z jednej triedy, kde sa prerába podlaha a to teda tú starú museli dať najskôr preč :-(

Unavená a ubolená som prišla domov a tu zas nejde elektrina, pokračujú vo výmene stĺpov:



Na únavu mi dobre robí čaj matcha. Uvariť sa nedá, ale mám náhradu. Miško mi doniesol matcha nápoj kúpený niekde na rakúskej benzínke. Nechávala som si ho na horšie časy. Dlho nečakal, je to tu:






Tento druh matche teda moc nezabral. Ale potešenie predsa prišlo. Po hodinke oddychu v posteli ma v kuchyni čakala tá najkrajšia kytička:



perfektne zaviazaná :-)


Do večera som si na nej pásla oči a večer som si popásla jazýček :-)

A hurá, elektrinu pustili! Neviete si predstaviť, akí sme bez nej nemohúci. Ide sa variť poriadna matcha:









Naplnila a pustila som práčku, uvarila na 2-3 dni a je večer. Čakajú ma ťažké dni, v škole máme záverečné skúšky. To na varenie nálada nebude :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

1 komentár:

  1. Danka,
    prajem Ti veľa síl v škole, aby všetko dobre dopadlo /pre maturantov/...
    Veniec bude krásny, verím, že ho dnes dokončíš :-)
    Veru, nie je matcha ako matcha, mám doma dve rôzne a jedna z nich je teda "fuj".
    Na záver, jahôdková kytička je veru najkrajšia, aj mne ju občas prinesú moji chlapi.
    Pá, opatruj sa

    OdpovedaťOdstrániť