piatok 16. januára 2015

Bodkované

Včera som urobila chybu. Už druhý raz som na mojom blogu privítala Sevilay. V rýchlosti som neskúmala, kto je novým následníkom. Kto sa mi zobrazil posledný, toho som privítala. Moja drahá priateľka Nurdan hneď zistila moju chybu. Dúfam, že Sevilay sa na dupľované vítanie nenahnevá :-))

Ospravedlňujem sa skutočnej novej následníčke Manuele! Drahá Manuela, veľmi si vážim, že ste začali sledovať môj blog. Ja ten váš sledujem dlhšie a to veľmi rada! Vaše vyšívanie je nádherné a obdivujem rýchlosť vašej práce!

Na mojom Bencúr Family Sampler pribudli úle a včielky:



Od mojej mladosti mám rada rôzne bodky a guľôčky. To je jedno, kde. Vie o tom aj moja nevesta Ali. Dnes som od nej dostala balík. Nezdá sa vám, že v poslednom čase dostávam balíky a darčeky? Nemám žiaden sviatok, či výročie. V posledný deň v roku 2014 som dostala balík z Turecka a dnes z Nemecka :-)))

Ali mi poslala keramickú varnú kanvicu. Úžasnú!!! Červenú s bielymi guľôčkami :-)))
Tak teda, drahá Ali, nevieš si predstaviť moje prekvapenie a radosť! Ďakujem ti z celého srdca!!!


včera som vianočný obrus vymenila za bodkovaný :-)

bodkované zátišie :-))))))

Ďakujem vám za váš čas a nájdite si ho aj zajtra!
Daniela

7 komentárov:

  1. I love your new red kettle, very bright and cheery.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Such a happy tea pot!! I like how your table cloth matches perfectly too, haha. You are getting presents from around the world! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Rosey, tablecloth is old, I still likes him:-)))
      My bride surprised me:-)
      Pááá

      Odstrániť
  3. Liebe Daniela,

    sehr schöner Stickfortschritt.
    Die Teekanne sieht wunderschön aus.

    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede

    1. Danke, liebe Manuela, Ihr Feedback, das ich zu schätzen wissen!
      Pááá

      Odstrániť
  4. Fab new teaport, so bright & cheerful :)
    Great progress on the sampler too!

    OdpovedaťOdstrániť