piatok 9. januára 2015

Matrózky

Už vychádza jarné slniečko spoza tmavého mraku, začína jar (aspoň na mojom obrázku):




Môj dnešný príspevok vznikol vďaka moje priateľke Nurdan. V novom príspevku uverejnila svoj nový dizajnérsky návrh. Veľmi sa mi páči, istotne sa bude aj vám:




Pri pohľade na obrázok som si spomenula na moje oblečenie v detstve. Volali sme ho matrózky. Myslela som si, že sa to píše so s. Pozrela som sa do múdrej internetovej knihy a zistila som, že v slove je z. Zas som o čosi "múdrejšia"!

V kuchyni na stene mám spomienku na moje 4 roky. Tam vidno moje matrózky. Boli tmavo modré:

to bol november 1958, vidíte tie hodinky?
dostala som ich od mojej sestričky Amálky
zle sa mi to fotilo, odráža sa svetlo


Našla som aj malú fotku, zrejme z leta toho istého roku:

bohužiaľ, neviem, kto to stojí vedľa mňa

A pri nej bola ešte jedna krásna. Som na nej so susedom a spolužiakom Mirkom (viem aj priezvisko):

hahahaha!

Pri  hľadaní správneho pravopisu som našla aj toto:

módne návrhy inšpirované matrózkami z roku 1940
a tieto z roku 2014

Takže, vďaka Nurdan som si zaspomínala na svoje detstvo a trocha som sa sama na sebe aj zasmiala. Bola to krásna hodinka dnešného poobedia. Bolo sprevádzané buchotom a vŕtaním v našej kúpeľni. Majster s manželom sa starajú o to, aby som si tu mohla za menej peňazí sedieť pekne v teplúčku :-)))

Ďakujem vám za váš čas a nájdite si ho aj zajtra!
Daniela

6 komentárov:

  1. Daniela,

    Thank you for this lovely surprise! I did not expect to see Frederick over here! :D
    Such a naughty boy :D

    I love your childhood photos! You were such a sweet, blonde chic with big hair bow tie! I love mostly your pose in front of the birthday cake! Such a cute image ♥♥♥

    I'd like to thank you again for your sweet friendship and the attitude towards to me ♥♥

    Hugs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I was hoping that you can afford it - publish your work with me!
      Dear Nurdan friendship with you and your sister for me means so much!
      Every day a few sentences with you - it is a wonderful communication:-)))))))
      We always look forward to it:-)
      Páááá

      Odstrániť
  2. Your photos are cute !! Your stitching is looking lovely:) Its nice you are stitching Nurdan's design. She has designed lots of beautiful pics.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pretti my dear, you are pleased with me that you like it!
      Nurdan is very clever designer and seamstress!
      Certainly watching her blog!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Such blonde hair!! No sailor outfits for me (that I can remember) but maybe the new fashion will find me wearing one, haha. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great new start!
    I've loved looking at your pictures, they are such treasures :)

    OdpovedaťOdstrániť