streda 27. mája 2020

Tri bylinkáče :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za milé komentáre, veľmi ma potešili! Konvalinky sú obľúbené a niekomu doma rozvoniavajú tie skutočné, pretože je akurát ich obdobie. U nás nerastú, preto mi pre spomienku postačia aj umelé :-)
Nuž ale, nech mám srdce na mieste, Miško mi poslal aspoň fotku z jeho záhradky:


Začala som vyšívať, znovu to isté :-)



Nedá sa nič robiť, moje bylinkové vrecúška majú úspech :-)
Už som ich podarovala. U novej majiteľky som im našla aj miesto, kde by vynikli.  Na rade jej manžel, hlavne jeho šikovné ručičky :-)
Potom sa mi snáď niekedy podarí ich odfotiť aj doma u Vierky, sesternice môjho manžela. Zatiaľ postačí pár foto z prípravy darčeka:










 
tri vrecúška = tri dni šitia
rozvešané na skrini, nech ich mám na očiach pár dní, kým ich podarujem :-)
šalvia


dobrá myseľ (pamajorán, oregáno)

pre cudzojazyčných zloženie bylinkovej čajovej zmesi: list ríbezle čiernej, list maliny,
nechtík lekársky, kvet bazy čiernej, prvosienka jarná, list kostihoja lekárskeho, ďatelina červená




Čajovej zmesi som urobila viac, nech ostane aj pre mňa. Aj teraz si popíjam čaj z nej:




čajník pochádza z môjho vlaňajšieho úlovku na mníchovskom blšáku, je prekrásny a robí mi obrovskú radosť, za pár €
šáločku s fialkami už poznáte, zostala mi po svokre

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!

9 komentárov:

  1. Danielko,opět jsem se pokochala krásnými "vrecúškami" na bylinky.Tvůj úlovek na blešáku s podbělem je príma.Já už suším květy černého bezu.Nemám sušičku,tak květy mám rozložené na plechu ve stínu a snad hezky uschnou.Hrníček s fialkami je milý.Mám po tchýni celou soupravu hrníčků i konvičku s divokým motivem modrých a oranžových květin.Je to spíš tenká keramika. Motiv divoký,ale je po mamince,tak se musí šetřit..:-D
    Hezké odpoledne přeji
    Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vrecúško je jedno hezčí než druhé a výšivky na nich jsou kouzelné. Taky už začínám sklízet heřmánek, ten postupně, zítra dobromysl a meduňku. Čajník je opravdu překrásný. Mám ráda, když se na jaře objeví podběl. Dokonce nám vyrostl trsík u obrubníku silnice, tedy mezi silnicí a obrubníkem. Široko daleko žádný není. Danielko, těším se na příště. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nedivím se,že sáčky jsou všemi obdivované.Jsou opravdu krásné.Letos jsem nějak nezaznamenala květy bezu.Věřím,že mi pomáhají nejvíce.
    Přeji dobrou noc a po ní krásný den Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne vrecúška♥ tiež by som sa tešila z takého darčeka, lebo sú veľmi milé a keď je v nich ešte aj domáci čajík z byliniek, tak to dvakrát poteší!
    Príjemné dni a dovyšívania, Danka♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bylinkové vrecúška sú rozkošné. Mne vždy navodia pocit, že som v nejakej rozprávkovej chalúpke. Aj keď sa len tak na to moje od Vás zahľadím (mám ho na okne stále).:) Len čaje barbarsky pijem z obchodu, lebo som si stále nový nenasušila. A určite by už nebol ani taký dobrý ako tá tajná zmes z lúk pod Chočom. :) O tom som intuitívne presvedčená na 100%. :) Milé vyšívanie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Πολύ τέλειες οι τσάντες για βότανα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Roztomilé pytlíčky, jeden motiv hezčí než druhý. Já jsem toho zatím moc nenasušila, ale o víkendu se chystám s košíčkem na bez, tak doufám, že budu úspěšná. Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Danka, opäť si mi pripravila nádhernú prehliadku príspevkov...krásne bylinkové vrecúška a ten čajník by sa aj mne páčil, dobre si kúpila, je nádherný...

    OdpovedaťOdstrániť