piatok 29. mája 2020

Kváskový chlebík od Ivetky

Vitajte u mňa!
Ďakujem za milé komentáre!

Vyšívala som žltou:



Ivetka je kamarátka našej Danky. Býva so svojou mladou rodinkou neďaleko nás. Nedávno, v čase piatich týždňov, ktoré som strávila takmer celé zatvorená doma sama, mi Ivetka napísala, že ide zamiesiť cesto na kváskový chlebík a s jedným ráta aj pre mňa. Aj keď mám obdobie, kedy chlieb a pečivo nejem, veľmi ma to potešilo a "objednala" som si teda jeden maličký :-)

A tak som porušila moju časovo "pandemickú" zásadu: bez chleba a pečiva :-)





s maslom a citrónovou marmeládou :-)

Dnes nemám čaj. V septembri prišla k nám do školy nová mladá kolegyňa Lenka. V zborovni sedí vedľa mňa, lebo vraj sa chemičky chemicky priťahujú :-)

Lenka začala rozvoniavať kávou, raňajkovou. A ja som sa chemicky naviazala :-)


myslím si, že okolo kávy to ani nechodilo, ale mne chutí :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!

6 komentárov:

  1. Chlebík vyzerá profesionálne a má krásny motív :-)
    Z výšivky bude vrecúško? Raňajkovú kávu si dávam občas i ja a chutí mi, aj Kubkovi :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takový chlebíček bych si dala.Už dlouho jsem nejedla kvalitní chléb.Já musím mít ráno překapávanou kávu s kapkou mléka :).Výšivka je moc pěkná.Ty jsi chemik?Mám taky(před 100 lety)chemickou průmyslovku.
    Pá a přeji krásný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, to se dá vydržet pět týdnů bez pečiva? Chtěla jsem to taky vyzkoušet, ale nedostala jsem se ani na start. Ten chlebík vypadá moc pěkně, zvlášť ta ozdoba navrch. Paní Ivetka je šikovná. Výšivka se mi moc líbí.
    Hezký víkend Ti přeji. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je krásny chlebík! Určite aj výborne chutil s tou kávou a domácou marmeládou. Mňam♥
    Výšivka je milá, som zvedavá, čo z nej bude.
    Prajem krásny víkend :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach, Danka. Nejesť chlieb si vôbec neviem predstaviť. To by som nezvládla. Tento tvoj je aj na pohľad úžasný. Tiež pečiem kváskovy teraz, ale nie taký pekný. :D Ahoj. D. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danke für deinen Kommentar, liebe Daniela,
    deine Stickerei, das Brot, dein kompletter Post gefällt mir.
    Liebe Grüße, Jutta
    Der Kommentar über meinem ist ein SPAM, ich habe das wochenlang gehabt und immer wieder gelöscht, dann hört es auf.

    OdpovedaťOdstrániť