nedeľa 25. októbra 2020

Africká horčica

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nebude to kávička:


V lete mi chlapci doniesli z Nemecka horčicu. Poviete si, horčicu? Tú predsa nemuseli nosiť z Nemecka, tú kúpime v každom našom obchode :-)

Ale ja som dostala horčicu, ktorú u nás nekúpim, africkú horčicu s bazalkou a paradajkou z Južnej Afriky:






Horčicu mám rada, bazalku mám rada, paradajky mám rada, z toho vyplýva: africkú horčicu mám rada :-)

A trocha mojich úvah: 

  • obyvatelia Oravy sú pár týždňov "vyvrheľmi" spoločnosti, neposlúchajú, robia si, čo len chcú, podvádzajú, šíria covit 19
  • na sociálnej sieti si to obyvatelia Oravy odnášajú množstvom posmeškov, ale aj nadávok
  • z prieskumu vyplýva, že až tretina učiteľov II. stupňa ZŠ verí a aj šíri hoaxy o očkovaní, pôvode či  existencii koronavírusu
  • z toho vyplýva: byť učiteľom na Orave = hotová katastrófa
  • zachráni ma, že som učiteľka na strednej škole?
  • zachráni ma, že dnes som si doniesla doklad o negatívnom výsledku testovania?

Zaujímalo by ma, ako do prieskumu vyberali respondentov. Učitelia, ktorých poznám, to určite neboli. Tiež žijem na Orave, ale správam sa zodpovedne, nosím rúško, starám sa o maximálnu dezinfekciu rúk, dokonca aj v triede dodržiavam odstupy. To isté platí o mojich školských kolegoch. 

Nie je niekde chyba???

Tak, radšej si dám čaj:

oolong





7 komentárov:

  1. Danielko, věřím, že ta hořčice je dobrá. Určitě by mi chutnala. Oolong čaje mám moc ráda. O té Oravě jsem četla i u nás. No, některá média, aspoň naše, musí brát člověk s rezervou. Snažím se také vše dodržovat... není vůbec situace na nějaké pózy.
    Krásné dny a pevné zdraví ti přeji. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    narobila si mi chute...
    Tak som sa sekla vo výšivke, ale už teraz sa mi páči :-)
    Teším sa s Tebou, že si zdravá a som smutná z podobných reakcíí na FB, ešteže ho nemám a nič neriešim :-))) Asi to treba brať s rezervou.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milý večer, mňam - horčica je určite super. A teším sa, že test už máte za sebou. To "oravské" kategorizovanie sa mi tiež nepáči a prieskum medzi učiteľmi bol urobený len s 500 respondetmi a zdá sa mi, akoby účelovo vyberali divné typy, nakoľko pevne verím, že až 30% učiteľov nešíri konšpiračné teórie a väčšina má zdravý rozum a kritické myslenie. Treba v tejto dobe asi fungovať len s veľkým nadhľadom a zmyslom pre humor, hoci sú nepríjemné časy, lebo ľudí pohlcuje zatrpknutosť, nevraživosť alebo depka. Hlúposť je prítomná aj v dobrých časoch, tak tú si k tomu nerátam.:) Výšivka hreje čajíkom až sem.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Daniela. Nič si nerob z rečí čo šíria ľudia o ľuďoch z Oravy. Radi si nájdu vinníka, na ktorého môžu hodiť vinu za to, čo sa im nepáči. Celkovo som v šoku, čomu všetkému sú ľudia schopní uveriť ( hoaxy) a že nechápu, alebo nechcú chápať, čo treba robiť pre dobro nás všetkých. Že miesto toho, aby chvíľu vydržali nepohodlie, radšej hľadajú cestičky ako obísť nariadenia a príkazy. My sa testovať dáme všetci a dúfam ze budeme negatívny. A ak nebudeme, no tak vydržíme aj karanténu. Aspoň bude čas vyšívať

    Renáta

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Liebe Daniela,
    auch hier in Berlin gibt es diese Covidioten, schrecklich ist das.
    Deine Stickerei wächst und das Essen sieht lecker aus,
    bleib gesund, liebe Grüße und danke für deinen Kommentar bei mir,
    Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Africká horčica? Hmmm, podla ingrediencii musi byt fakt super, všetko čo mám rada. A teda až raz niekde na nu natrafim, určite skusim.

    OdpovedaťOdstrániť