piatok 2. októbra 2020

A mám to :-)

Vitajte u mňa!

Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!


Viem, ide mi to veľmi pomaly. Kedysi by som takýto malý obrázok mala hotový za dva večery. A to stále chýba ešte obšívanie:


Sľúbila som, že sa pochválim, akých mám šikovných chlapcov. Keď už manžel nestihol urobiť, najstarší syn so svojim synom sa na to dali :-)

Pracovná doska v kuchyni potrebovala nejakú povrchovú úpravu. Miško si problém naštudoval na internete, pozrel pár videí, zašiel do obchodu s farbami a lakmi, preskúšal tam predavača a skonštatoval, že je veru v "obraze" :-)

Práca to bola zdĺhavejšia, pretože pedant Miško brúsil a natieral trikrát, ale výsledok stojí za to. I keď použil olej bezfarebný, transparentný, drevo stmavlo:













Keď už boli vo "švungu", dala som im prebrúsiť a natrieť aj stôl. Ten je starý, vyše 90-ročný, teda niečo pamätá. Suché drevo svoju farbu moc nezmenilo ani po novom nátere:



A tak sa teším v tomto smutnom svete :-)



Ani dnes ešte neukončím čajom. Keď som sa dala už na písanie o kávičkovaní Miškovom i mojom, doplním to o kávu značky "Starbucks". Už vraj aj  u nás má táto značka otvorené kaviarničky, ale myslím si, že len vo veľkých mestách. Ja som sa s ich kávou stretla v hypermarkete, ale cena ma odradila, Miška nie :-)






Nebudem kritizovať, dobrá bola, ale tá cena :-(


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela!

9 komentárov:

  1. Danielko, krásná práce! Chlapci si s tím pěkně poradili ... stoly vypadají úžasně. Viděla jsem kavárničku, o které píšeš, u nás v obchodním centru a vím, že to tam je zbytečně drahé. Tvůj šálek je určit kytičkovaný ... moc hezký. Výšivka je krásná a koukám, že míša už startuje a pofrčí tam, komu patří. Danielko, měj se krásně a také zústaň zdravá!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, šikovné chlapce máš. Pěkně se jim to povedlo. I Tvoje výšivka je moc hezká. Opatruj se. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka, kuchyna vyzera uzasne, naozaj je krasna...a ten stol, nadhera...chlapci su velmi sikovni :) Tuto kavu som raz pila v Prahe, ked bol manzel na operacii, tak ma svagor zobral do kaviarne...maj sa krasne a uzivaj si novu kuchynku, papa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. TAK ZA PRVÉ MOC CHVÁLÍM VYŠÍVANÝ OBRÁZEK A ZA DRUHÉ ŠIKOVNOST TVÉHO SYNA. MOC SE MU TO POVEDLO. KUCHYNĚ JE JAKO NOVÁ.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ještě,že máme tak šikovné syny.Kuchyň je jako nová.
    Přeji krásný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka,
    máš šikovných chlapcov, nová kuchyňa už len dostala "čerešničku" na torte :-) Pekná práca. Ešte ma napadlo, keby natrieš aj to drevo nad digestorom, nebude mať potom takú tmavšiu farbu, ako máš pracovnú dosku? Inak vieš, že Tvoju kuchyňu zbožňujem, nabudúce sa musíme zastaviť trochu na dlhšie, alebo pôjdeme spolu do okolitých lesov na prechádzku :-)
    Obrázok sa blíži do cieľa.
    A značku Starbucks poznám z Rakúska a z BA, ale ja tam chodím namiesto kávy na čaj do nádherných šálok... ale už som pila aj ich kávu.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Πολύ όμορφο το κέντημα και η κουζίνα πολύ ωραία !!!
    Να την χαρείτε !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. The kitchen is beautiful. The counter top looks great. We have a lot of Starbucks cafes here and yes they are expensive but taste so good. It is a nice treat.

    OdpovedaťOdstrániť