streda 14. októbra 2020

Doba šípková :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Od pondelka učíme opäť dištančne. Priznávam, uľavilo sa mi. Každé ráno som išla do školy s malou dušičkou. Môj vek, jemu zdravie primerané a navyše obezita, to nie je dobrá kombinácia na to, aby som sa pohybovala medzi spoločensky žijúcou mládežou, ktorá navonok srší zdravím, ale môže byť infekčnou. Sedením doma pri počítači som v bezpečí :-)

Už niekoľko dní prší a na Slovensku sa to už aj prejavuje záplavami. U nás to zatiaľ nehrozí. A zajtra by dážď mal ustať, dúfajme :-)

Náš dedinský potok, lepšie povedané potôčik, nabral na objeme, ale zatiaľ stíha:




Ja som využila posledné krásne dni minulého týždňa na vychádzky do kopcov. Niekto chodí na huby, mne stačia šípky :-)








Vrátila som sa s poškriabanými rukami, ale spokojná :-)




Sušila som ich na radiátore. A keďže na Orave "zúri" nielen Covid 19, ale aj zima, šípky sa mi už aj usušili :-)

Niečo aj do vázičky:





Kým sa šípky sušili, ja som sa trocha hrala. Neplánovane, náhodne, živelne. Najskôr som si vyšila bočné šípky, potom stredové s rámikom, potom som objavila malý čajníček, tak som ho tam pridala. Niečo mi ešte chýbalo pod bočnými šípkami, tak aspoň pár písmenok :-)




A čo som z výšivky urobila? Len som trocha prizdobila fľaštičku, do ktorej som si dala už rozdrvené šípky pripravené na čaj:





Dnešný čaj je jasný - šípkový:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!
Daniela!

6 komentárov:

  1. Danka,
    krásne je u Teba šípkovo. Aj my sa na ne chystáme, konečne neprší, ale o 14.tej má opäť začať...
    Výšivka je pekná, pekne si si ňou ozdobila fľašu. Drvíš šípky v mixéri?
    Tak si užívaj pohodu domova, keďže je doba aká je.
    Ja teraz často varím lipový čaj :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi líbí nová výšivka.Lahnička se šípky je nejen užitečná,ale i krásná.
    Já mám nejraději čaj z květů černého bezu.
    Přeji krásné dny

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, zrovna jsem se rozmýšlela, jestli si udělám šípkový nebo heřmánkový čaj .. smíchám je a bude vyřešeno. Šípky jsi usušila rychle. Výšivka je moc pěkná a na poličce jí to sluší. U nás mělo být už dnes lépe, ale bylo jak na dušičky a ještě začlo opět pršet. Věřím, že jsi doma v této situaci klidnější. Tak hlavně zdraví!!
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná výšivka, já šípky miluju všeobecně, jako dekoraci i v čaji :-) Držím palce ať se potok moc nerozvodní.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné!! Jsi ohromně nápaditá!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I have never seen darts growing outside. How fun to pick and then later brew. The embroidery is beautiful as always. I am glad you are teaching school from home. While it is nice to go out I do prefer to work from home. This is my second week back in the office. :(

    OdpovedaťOdstrániť