piatok 29. júla 2022

Keď nevisia, aspoň sú o stenu opreté :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Uhádne niekto, čo vyšívam? Známa to ryšavka :-)



Pri vyšívaní si cvičím svoju trpezlivosť. V tomto mieste som zistila, že je tam dvojitá chyba. Párať, či všetko zahodiť a začať znovu? To druhé by som volila pred tridsiatimi rokmi, to prvé volím dnes :-)

Párala som celý večer i nasledujúce ráno. Bola som taká zničená, že aj fotiť som zabudla, to sa mi často nestáva. Hlavné je, že moje nervy boli v pohode, ba ani napätie v žilách som nepociťovala. Sama sebe sa čudujem :-)

Už pár týždňov sa teším z dvoch nových zarámovaných obrázkov. Z jedného som bola najskôr sklamaná, pretože mi nesedel obdĺžnikový rám, ale pán sklenár mi nemohol vyhovieť, eliptické rámiky nemá. Časom som sa s tým zmierila a teraz sa s obrázkami môžem pochváliť:





do tretice všetko dobré, či nie?



Dnešný čaj - zelený - biela opica




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela


4 komentáre:

  1. Danka,
    to bude určite moja najobľúbenejšia "Anna zo Zeleného domu". Mám pravdu?
    Teším sa na výšivku, verím, že už párať nebudeš, ale aspoň si si potrénovala svoju trpezlivosť.
    Aj ostatné obrazy sú krásne, možno Ti ich syn alebo vnuk pomôžu zavesiť, aby sa pekne vynímali spolu s otatnými :-)
    Biela opica je výborný čaj, mám ho rada.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, Danka,
    obrázky jsou super a co se týká oválného rámečku, bývají málokdy. To si spíše někde koupíš a pak zaneseš ke sklenáři. U nás jsem pěkný, ale v bílém provedení, viděla v "Tedi", ale byl poškozený. Usoudila jsem, že kdyby byl v pořádku, už by tam nebyl. Tvoje nové obrázky se tam na stěnu budou hodit, nebudou těžké, hřebíček do cihlové zdi by měl jít lehce.
    Ať se daří a také si někam zajeď. 😄

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyšívky jsou moc pěkné.Panenku "Anny"mám tady na poličce.Poslala mi ji přítelkyně z Kanady.Knihu měla moje dcera moc ráda.Teď jsem sledovala seriál na vašem RTVS.
    Přeji krásný týden ☺

    OdpovedaťOdstrániť