utorok 26. júla 2022

Po dlhom čase šijem :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Mám nový začiatok:



Už ani neviem, kedy som naposledy šila. A som veľmi rada, že sa mi podarilo pribrať sa. Po dlhom čase, vyše troch rokov, som sa včera večer a dnes doobeda dostala do stavu, kedy mi je dobre na duši, teší ma moja práca, cítim radosť a nadšenie z môjho "bavkania sa". Od jari, kedy som si naprogramovala činnosti a uvedomele plán práce plním, som už mala párkrát krátky záblesk tohto úžasného stavu, teraz to rátam už na hodiny :-) Bodaj by mi to zostalo!!!

Čo som šila? No, veď to by niekto ani šitím nenazval. Pripravila som darček pre kamarátku Hanku k dnešnému sviatku. Maličkosť, ale voňavú a milú, dúfam, že ju poteší :-)





Do levanduľových vankúšikov treba levanduľu. Môj jeden koreň bude kvitnúť asi tak o týždeň, čakať nemôžem. U susedov majú krásnu a už pomaly odkvitajúcu, no neodvážila som sa ísť žobrať. Odniesla si to Mirkina záhrada, i keď jej časť levandule vyhynula, zostali jej len tri trsy:

ďakujem, Mirka!




použila som aj vlaňajšiu sušenú levanduľu, ktorú mám na čaj


háčkované vrecúško je tiež levanduľové, dostala som ho pred rokmi od Mirky
a to v kúte okna mám asi 14 rokov od Miška


Druhé vrecúško naplním až keď bude levanduľa suchá.

A dnešný čaj? Jednoznačne levanduľový:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela

7 komentárov:

  1. Máš to krásné. Letos jsem levanduli zatím nestříhala. Bylo mi líto obrat včelky to pochutnání.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná práce.Musela jsi mít provoněný celý byt.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne vankúšiky♥
    Nádherné dni želám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, Danka,
    je to jako podle písničky "Ty jsi má, levandulovááá...", jak zpívají Hana Hegerová a Petr Hapka. Nejlepší na tom je ten stav duše, jak píšeš, kdy je Ti dobře 👍. To Ti přeji, aby to dlouho vydrželo.
    Krásný dárek se Ti podařil, hezky sladěno barevně a ta levandule voní až sem. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    krásne vankúšiky si vyšila a ušila, určite potešia, tak ako tešili Teba pri ich výrobe :-)
    Moja levanduľa je tento rok biedna, dosť som ju zostrihala na jar... ale niečo sa na nej nájde.
    A ten čaj cítim až sem.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť