utorok 29. augusta 2023

Letná trojica

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Neviem, či mi už pamäť neslúži, ale takéto teplé leto si nepamätám. Júl áno, to bývali teplé dni i noci aj u nás na Orave. Ale august? Hlavne druhá polovica augusta je tento rok nezvyčajne teplá. Najzaujímavejšie je, že ani večer sa neochladí a noci sú ako v júli. To mi vŕta v hlave. O pár dní ideme do školy a to by mali byť hmlisté a studenšie rána, deň krásny, slnečný, ale s vetrom, ktorý príjemne chladí. Uvidíme, čo nám prinesie september.

No, a keďže je leto stále v plnom prúde, prispejem aj ja svojou xx prácou:


Vznikol vankúšik:















A mám tri letné:



Košíček sa mi naplnil:




Teraz sa s chuťou pustím do jesenných :-)

Nedá mi nepodeliť sa so záberom dreveníc vo Velične. Páčia sa mi hlavne starodávne záhradky pri nich:


Večerný pohľad na môjho suseda je tiež pôsobivý:


Záver patrí čaju a retro šálke číslo 17:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela





7 komentárov:

  1. Πολύ όμορφα κεντήματα όπως πάντα και ωραίες φωτογραφίες !!!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, krásne letné vyšivky...vidím, že ježko má rád kvetinky...:) papa a prajem dobrý štart do nového školského roka! Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko,vyšívky jsou krásné-ale kytičky okolo jsou opravdu taky nádherné
    Eva H.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. What a beautiful pillow and the gardens are gorgeous. It has been extremely hot in Florida also but not much rain. After Hurricane Idalia breezed by my flowers can finally bloom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Thanks for the time and dedication you've put into this blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani, krásná fota výšivky ježečka a květinek. Přeji klidný vstup do nového školního roku. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka,
    vankúšiky sú krásne a závidím im tie krásne zátišia :)
    Prajem Ti veľa síl a elánu v novom školskom roku.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť