pondelok 1. septembra 2014

Posledné obrázky z Viktualienmarkt - u.

Po krátkom prerušení môjho rozprávania z dovolenky v Mníchove opäť pokračujem. Je to zas z Viktualienmarkt -u. Dnes sa podelím s fotografiami s ovocím a zeleninou a nakoniec aj niečo z predaja kvietkov. Pri nich som si postála dlhšie. Nedalo sa len tak okolo prejsť. Pre mňa, čo takmer nepestujem nič, je to vždy nádherný pohľad. 












A na svoje si tu prídu aj milovníci húb. Ja síce nie som hubár, ale ich vôňa nenechala ľahostajnou ani mňa. Musela som sa pristaviť a privoňať. 





Z pomedzi produktov ručných prác by ste si nevedeli vybrať. Pre šikovné ruky by tu bolo veľa inšpirácie:




A ešte mi zostalo pár pohľadov:





biergarten - posedenie pri pive v tieni stromov dobre padne
Včera som si vyberala niečo nové na vyšívanie. Rozhodovanie bolo ťažké. Rozhodla som, ale dnes som opäť začala "krútiť". Takže ani teraz nie som si istá, čo začnem :-)

Som veľmi rada, že aj dnes ste prišli pozrieť na môj blog! Ďakujem vám!
Daniela

6 komentárov:

  1. Hello Daniela

    What a beautiful market, I wish we had one!
    Lovely finish of Yesteryear too.
    Happy week (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, the market was beautiful. I just stare! Thank you, Annie!

      Odstrániť
  2. Как все красиво и вкусно!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Джули, спасибо за хороший комментарий! Всегда приятно:-))

      Odstrániť
  3. what a lovely display of interesting photos. The market is amazing and looks like you can buy practically everything. I love the sign posts.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, Sheryl, I was pleased to have the power of a beautiful commentary:-)
      Thank you!

      Odstrániť