pondelok 3. augusta 2015

Pomocník

V prvom rade sa chcem ospravedlniť všetkým mojim priateľkám za krásne a milé komentáre, na ktoré dnes neodpovedám. Určite vedia, prečo :-)

Máme doma našich troch synov a jedného vnuka. Iste každý chápe, že všetok svoj čas venujem im. Ani moje vyšívanie nepribúda tak, ako som zvyknutá. Za dva dni sa môžem predviesť len kúskom:


V druhom rade vítam na blogu dve nové následníčky! Jednou z nich je Dinha, druhá Yasna Sofia.  Obidve krásne vyšívajú a po návšteve ich blogov sa budete k nim určite vracať!

Dnes poobede sme s vnukom Maxom strihali moje bylinky - šalviu a mätu. Po prvom strihaní sa zdalo, že šalvia nejako ochorela. Začali jej belieť lístky. Ako opäť začali rásť nové výhonky, biela farba listov zmizla. To ma veľmi potešilo :-)


môj pomocník

Potom prišiel Jurko a doniesol nám uvarený mätový čaj:


Včera podvečer sme pozorovali mraky na oblohe a večer bol krásny mesiac:


A ešte kvietky od Mirky na mojom okne v kuchyni, ktoré sa nezmestili do príspevku o jej nádhernej záhrade:





Nech sa vám darí!
Daniela

13 komentárov:

  1. Kvietky sa drzia krasne... Myslim, ze mate doma Vianoce v auguste :) Uz len Danka chyba a k mediku na stole oblatky :) Inak Max je rok co rok cely Misko aspon, podla mna :) A veru nas oco nie je sam co Jurka nespoznal :) Mozno len preto, ze je na fotke otoceny, ale mi veru trvalo kym som prisla na to kto to je :)))) Prajem Vam krasne prezite spolocne chvile :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, kvietky sú akoby boli včera odrezané :-)
      Max má aj z mamy niečo, ale aj tak je viac na Miška :-)))
      Jurko sa nechcel odfotiť, ale nestihol to pokaziť úplne :-)
      Mirka, ďakujem ti!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Dani, užívaj si rodinku. :) Pá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, Danka, užívam si to, lebo to bude zas až o rok :-)
      Pááá

      Odstrániť
  3. You have got a smart assistant !!:) Enjoy with your boys !!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pozdravujem všetkých. Užite si to spolu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So nice for you to spend time with your grandson. Enjoy your family time.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Brigitte, thank you! I have a beautiful day full of happiness :-)))
      Greetings!
      Pááá

      Odstrániť
  6. Your grandson is really handsome Daniela! He seems also a gracious young man!
    Enjoy the family holiday - those days are so precious to each of you!

    Lavender field looks so lovely by the way!

    Hugs and kisses

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan, thank you !!!!
      Max is growing at a fine young man, remains in me and helps me. A lot of fun finding out together :-)))
      Too bad that we have so little together: - (((
      Pááá

      Odstrániť
  7. Beautiful pictures of clouds! I take many (too many? :D) pictures of clouds myself. It looks like your grandson is happy to help you with the garden. I bet the fresh herbs are lovely!

    OdpovedaťOdstrániť